Критична інфраструктура: що туди входить?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Скористайтесь переліком сфер діяльності від Держпраці

Критична інфраструктура: що туди входить?Перелік підприємств, які належать до об’єктів критичної інфраструктури, визначають відповідно до Закону «Про критичну інфраструктуру».

Які підприємства відносять до об’єктів критичної інфраструктури

Держпраці наводить такий перелік функцій та/або послуг, які є життєво важливими:

  • урядування та надання найважливіших публічних (адміністративних) послуг;
  • енергозабезпечення (у тому числі постачання теплової енергії);
  • водопостачання та водовідведення;
  • продовольче забезпечення;
  • охорона здоров’я;
  • фармацевтична промисловість;
  • виготовлення вакцин, стале функціонування біолабораторій;
  • інформаційні послуги;

Критична інфраструктура: що туди входить? Бронювання працівників на підприємстві під час воєнного стану

  • електронні комунікації;
  • фінансові послуги;
  • транспортне забезпечення;
  • оборона, державна безпека;
  • правопорядок, здійснення правосуддя, тримання під вартою;
  • цивільний захист населення та територій, служби порятунку;
  • космічна діяльність, космічні технології та послуги;
  • хімічна промисловість;
  • дослідницька діяльність.

За матеріалами Управління інспекційної діяльності Держпраці у Вінницькій області

додаток

Перевірки 2025: Держпраці + ТЦК, мобінг

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
10239

Як перевірити актуальність даних у Резерв+ перед звітністю

Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
226

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
3367

Взаємодія підприємства з ТЦК: типові запити та як правильно відповідати

У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
5613

Відпустка заброньованого працівника за кордоном

Питання виїзду за кордон у період воєнного стану в Україні залишається актуальним, особливо для тих, хто підлягає бронюванню. Відпустка заброньованого за кордоном — це складна і багатогранна тема, яка вимагає уважного аналізу законодавчих змін та практичних механізмів реалізації такого виїзду
12343

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді