Диплом у Дії: все, що вам потрібно знати

Підкажемо, що робити, якщо ви не виявили своїх документів

Диплом у Дії: все, що вам потрібно знатиЄдина державна електронна база з питань освіти оприлюднила пояснення щодо єДокумента про освіту.

Що робити, якщо втрачено документ про вищу освіту

Так, сервіс почав працювати 22 березня у застосунку Дія. Сюди автоматично підтягнулися дані із Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО). 

У застосунку (за умови наявності даних у реєстрі) відображаються такі документи:

  • дипломи:
    • з 2000 року: кваліфікованого робітника, молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста, магістра;
    • з 2021 року: фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра;
    • з 2022 року: доктора філософії/доктора мистецтва;
  • атестат про повну загальну середню освіту (з 2000 до 2019 року);
  • свідоцтва:
    • з 2000 року: про базову середню освіту;
    • з 2019 року: про повну загальну середню освіту;
    • з 2000 року: про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.

Згодом у застосунку можуть з'явитися і додатки до дипломів.

Якщо у користувача є кілька документів подібного типу, на одному з них буде видно іконку з цифрою — це стек. Натиснувши на нього, ви побачите усі інші документи такого типу.

Диплом у Дії: все, що вам потрібно знати Зауважте: усі документи мають юридичну силу (відповідно до постанови КМУ від 04.11.2022 року № 1242 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо формування та застосування єДокумента про освіту»). Водночас ви можете завантажити інформацію з документів про освіту в форматі PDF, і ці дані юридичної сили вже не матимуть. 

Важливо, що у разі зміни прізвища документи можуть не відображатися. Втім, проблема може бути й в іншому.

Насамперед перевірте, чи внесено дані про документ до реєстру (це можна зробити онлайн). Якщо ж ви знаєте, що дані щодо вашої освіти наявні, проте не можете знайти їх у Дії або ж виявили хибну інформацію, зверніться до закладу освіти, який видавав документ. Так само слід вчинити, якщо вам потрібно отримати дублікат.

Іноді можуть відображатися документи іншої особи — це можливо, якщо за даними, отриманими в ЄДЕБО від Державної податкової служби, однаковий РНОКПП був помилково вказано в документах про освіту двох осіб з однаковими ПІБ та датою народження. В такому разі зверніться до служби підтримки та надайте фото ваших документів.

Деяка інформація у застосунку не відображається. Це документи:

  • про наукові ступені доктора наук, кандидата наук та про вчені звання професора, доцента, старшого дослідника;
  • про випускників військових закладів вищої (фахової передвищої) освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої (фахової передвищої) освіти;
  • отримані за кордоном документи про освіту;
  • дипломи про перепідготовку, виданих до 01.01.2016 року.

За інформацією Єдиної державної електронної бази з питань освіти

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Робота з електронними документами відрізняється від роботи з паперовими. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства. Така навичка стане у пригоді вже сьогодні, адже Україна впроваджує електронний документообіг, електронні документи й електронний підпис у всіх сферах суспільного життя
4072

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
25491

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3594

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5412

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді