Як технічно організувати дистанційну роботу

UA RU
Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.

КМУ встановив режим карантину на всій території України від 12 березня 2020 року (постанова від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»). МОЗ закликав керівників підприємств — максимальну кількість працівників перевести на віддалений спосіб роботи.

Наказ про запровадження дистанційної роботи через загрозу коронавірусу

Дистанційна робота — новітній тренд мотивації персоналу. Працівник має можливість працювати вдома і не витрачати час на пересування в громадському транспорті.

Як працює віддалений доступ

Система віддаленого доступу — програма, яка дає змогу користувачеві під’єднатися до комп’ютера через інтернет за допомогою іншого пристрою. Це може бути персональний комп’ютер, планшет чи навіть смартфон.

2 обовязкові умови організації віддаленого доступу

Щоб пояснити принцип дистанційного керування комп’ютером, використаємо терміни «клієнт» і «сервер».

Клієнт — це пристрій, з якого плануєте керувати віддаленим комп’ютером.

Сервер — той самий віддалений комп’ютер.

Коли під’єднаєтеся з пристрою-клієнта, побачите на своєму моніторі все, що зображено на віддаленому комп’ютері. Також ви отримаєте доступ, щоб керувати комп’ютером-сервером так, ніби перебуваєте поруч. Змінюйте налаштування, запускайте встановлені додатки, переглядайте, редагуйте і копіюйте файли.

Щоб організувати віддалений доступ, виберіть програму. Лише від рішення керівника залежить, який саме варіант влаштує ваше підприємство: безкоштовні версії програм чи версії для комерційного використання.

Щоб створити стійкий канал зв’язку з віддаленим комп’ютером, скористайтеся допомогою системного адміністратора. Він увімкне віддалений комп’ютер, виконає необхідні додаткові налаштування й установить додаткове програмне забезпечення на робочий комп’ютер, якщо це знадобиться.

ТОП-5 сервісів для організації дистанційної роботи

Епідемія коронавірусу швидко закінчиться, якщо працівники підприємств припинять зустрічатися, кашляти один на одного та обговорюватимуть нагальні проблеми віддалено з дому. Допоможе у цьому відеозв’язок. Ми проаналізували можливості семи сервісів. Вам залишилось обрати той, що відповідає потребам підприємства.

Досвід передових компаній

Чимало бізнесів в Україні вже працюють за допомогою хмарних сервісів. Ми зробили невеличке опитування деяких із них. На запитання «Як ви працюєте віддалено?» наші респонденти відповіли так.

Керуючий партнер IT-компанії «Rearden Group» Денис Козицький: «На хмарні технології ми перейшли ще 2015 року. Загальна корпоративна інформаційна база у нас міститься у хмарному сховищі. Певний ступінь доступу до неї мають усі працівники компанії, згідно зі своїми посадовими повноваженнями. Це дає змогу нашим працівникам звертатися до бази з будь-якої точки світу.

2018 року ми впровадили систему «IТ-телефонія», щоб забезпечити корпоративним зв’язком не тільки всіх працівників, а й налагодити надійну систему сервісної підтримки наших клієнтів.

У хмарних сервісах у нас розміщена і загальна корпоративна електронна пошта, яка служить системою обміну електронними документами між усіма представництвами нашої компанії, які розташовуються в Києві, Дніпрі, Харкові, Кривому Розі та Одесі.

На мій погляд, сьогоднішня ситуація є прискорювачем, таким каталізатором невідворотних процесів інформатизації всіх бізнес-процесів. У недалекому майбутньому зникне потреба в офісних службовцях, які з ранку до вечора сидять в одному приміщенні. І що раніше це зрозуміють керівники підприємств, то ліпше і для їх бізнесу, і для економіки країни в цілому. Перейти на хмарні технології сьогодні легко, за часом це займає від одного до двох днів. Витрати окупляться в короткий строк. Поспішайте, завтра вже настало».

Системний аналітик провідної української IT-компанії: «Я працюю дистанційно. Доступ до даних нам забезпечує захищений за допомогою VPN канал. З колегами спілкуюся у загальному корпоративному чаті. Для нарад використовуємо безкоштовні програми, що забезпечують спілкування у реальному часі до чотирьох осіб із можливістю «розшарити» екран. У нашій роботі, у зв’язку з карантином, нічого не змінилося».

Керівник приватного підприємства «BOB-Servis» Дмитро Шлімович: «Для переходу на хмарні технології не потрібно особливих витрат. Сьогодні є безліч безкоштовних сервісів, які дають змогу організувати віддалену роботу фактично без шкоди для бізнесу.

Навіть популярна обчислювальна бухгалтерська система на платформі «1С» має хмарний варіант. У нашій компанії використовують стаціонарну систему «1С: Торгове підприємство», але навіть у ній я мав змогу працювати віддалено. Майте на увазі: для комерційного використання програми TeamViewer потрібно придбати платну передплату або за допомогою безкоштовної версії завантажити необхідні файли на Google Диск, та працювати з ними у хмарі в системах Google Документи та Google Таблиці».

Саунд-продюсер Іван Васильковський: «Усе просто. Над матеріалами я працюю у своїй студії. За потреби використовую віддалений робочий стіл Chrome чи Windows. Із замовниками спілкуємося за допомогою месенджерів та електронної пошти. Готовий продукт розміщую на файлообміннику».

Наша редакція дистанційно бажає вам доброго здоров’я. Бережіть себе і близьких!

image31


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

зміст

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «10 кейсів з військового обліку, на які не знайдете відповідь у законодавстві», який відбудеться 7 березня. Спікер — юрист, сертифікований експерт з військового обліку Юлія Видиборець. У програмі — обов’язки відповідального за ведення військового обліку, оповіщення про виклик до ТЦК працівників, які відсутні через відрядження, відпустку, хворобу, призупинення трудового договору. Також відповіді на важливі питання: як вести списки персонального військового обліку: сумісники, працівники, яким виповнилося 27 років, працівники, які відмовляються надати інформацію, як роботодавцям реагувати на вимоги ТЦК та СП, який документ підтверджує, що працівник був у ТЦК, чи вимагати його від працівника.

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

10 кейсів з військового обліку, на які не знайдете відповідь у законодавстві

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді