Пенсійний фонд надав роботодавцям поради щодо аудиту електронних трудових книжок після оцифрування.
Як зробити скани трудових книжок і передати до ПФУ
Так, аудит складається з таких необхідних елементів:
- перевірка повноти оцифрованих відомостей відповідно до сканованих документів (трудова книжка, диплом, військовий квиток тощо);
- перевірка орфографічних помилок;
- перевірка відповідності оцифрованих записів записам трудової діяльності в паперовій трудовій книжці щодо:
- назви роботодавця;
- змісту відомостей;
- дати події (призначення, переведення, звільнення, тощо);
- дат та номерів наказів.
У разі необхідності внести виправлення або уточнити дані відомості про трудову діяльність особи подають повторно. При цьому слід надати титульну сторінку та сторінки зі змінами. Зробити це можна так:
- авторизуйтеся в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ (з використанням КЕП);
- створіть повторне звернення (для застрахованих осіб — у вкладці «Відомості про трудові відносини», в для роботодавців — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
- заповніть екранну форму;
- завантажте повторно скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа) та додайте скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення.
Працівники можуть самостійно перевірити коректність інформації в електронній трудовій книжці. Для цього слід:
увійти до особистого кабінету → обрати пункт «Електронна трудова книжка» у лівому боковому меню →натиснути кнопку «Дані ЕТК» та обрати вкладку «Відцифрована ЕТК» → у вкладці «Скан-копії трудової книжки» переглянути всі скани документів, які були надані для оцифрування.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області