
Пенсійний фонд розповів, чи варто перейматися тим, що у разі прийняття молодого спеціаліста інформація про нього може бути відсутня в Реєстрі застрахованих осіб.
Як передати оперативні відомості про працівника до ПФУ
Так, тут нагадали, що у разі працевлаштування нового працівника роботодавець ще до початку роботи повинен подати до територіального органу Державної податкової служби повідомлення про прийняття працівника на роботу або про укладення гіг-контракту (повідомлення подають за місцем обліку як платника єдиного внеску). Відповідні обов'язки накладає постанова Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладення гіг-контракту».
Подання відомостей про трудові відносини до ПФУ здійснюється згідно з постановою КМУ від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану» через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Якщо буде вчасно подане повідомлення до ДПС про прийняття, то на момент інформування ПФУ дані вже будуть наявні у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
За інформацією Пенсійного фонду України
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.