Чи виплачувати працівнику компенсацію при переїзді на роботу в іншу місцевість під час воєнного стану, — роз’яснення Держпраці

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас

Чи отримає працівник компенсацію після переїзду на роботу в іншу місцевість під час дії воєнного стану?

Наказ про переведення підприємства в іншу місцевість

Працівники мають право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв'язку з переведенням, прийняттям або направленням на роботу в іншу місцевість (ч. 1 ст. 120 КЗпП).

Якщо працівника переводять на іншу роботу з переїздом в іншу місцевість, йому виплачують:
  • вартість його проїзду та членів його сім'ї;
  • витрати по перевезенню майна; добові за час перебування в дорозі;
  • одноразову допомогу на самого працівника і на кожного члена сім'ї, який переїжджає;
  • заробітну плату за дні збору в дорогу і влаштування на новому місці проживання, але не більше шести днів, а також за час перебування в дорозі.

Як правильно оформити переведення

Працівникам, які переїжджають у зв'язку з прийомом їх (за попередньою домовленістю) на роботу в іншу місцевість, виплачують компенсації і надають певні гарантії, крім виплати одноразової допомоги, яку цим працівникам можуть виплатити за погодженням сторін.

У зв'язку з направленням на роботу в порядку розподілу після закінчення учбового закладу, аспірантури, клінічної ординатури або в порядку організованого набору, законодавством встановлюються:

  • розміри компенсації,
  • порядок виплати компенсацій та надання гарантій особам,
  • гарантії і компенсації особам при переїзді їх в іншу місцевість.

За матеріалами ГУ Держпраці у Дніпровському регіоні

Чи виплачувати працівнику компенсацію при переїзді на роботу в іншу місцевість під час воєнного стану, — роз’яснення Держпраці
Катерина Черниш,головний редактор Вищої школи Кадровика
З 19 липня Держпраці розпочала перевірки під час воєнного стану. Щоб ваше підприємство вбереглося від штрафів, а інспектор не мав підстав для зауважень, долучайтеся до Всеукраїнської професійної сертифікації кадровиків — 2022. Нам вдалося погодили для вас гостьовий доступ!

додаток

Головні зміни у трудовому законодавстві за І півріччя 2025 року

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
106

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
538422

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67902

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
303

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
515

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді