
Законодавчих механізмів для того, щоб працівник виразив свою згоду чи відмову продовжувати роботу в нових умовах, не передбачено. Проте у разі виникнення спору роботодавцеві знадобляться докази того, що працівника було повідомлено вчасно, а також докази, що особа відмовилась від продовження роботи після зміни істотних умов праці.
Моніторинг змін у законодавстві: вересень 2024 року
Скористайтеся переліком можливих доказів на випадок конфлікту:
- письмове повідомлення працівника про заплановані зміни з підписом останнього про ознайомлення, а також письмова заява працівника ( про відмову або згоду продовжувати роботу після змін істотних умов праці);
- акт, якщо працівник відмовляється засвідчити факт повідомлення — у довільній формі, що включає:
- опис дії (попередження працівника);
- причини складення акта (відмова працівника підписати розписку щодо попередження про майбутні зміни істотних умов праці);
- формальні реквізити, а також підписи тих, хто склав акт.
Зауважте: якщо працівники перебувають у відпустці чи у відрядженні іі не можуть з’явитися на робоче місце для ознайомлення із повідомленням, направте їм рекомендованого листа (із повідомленнями про вручення).
За інформацією Державної служби України з питань праці
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.