Порядок ведення та зберігання особових справ держслужбовців пропонують змінити, — проєкт НАДС

Автор
експерт з трудового законодавства Експертус Кадри
Якими будуть нові вимоги до документів особової справи держслужбовців
Особові справи державних службовців: ведемо правильно
СПО об’єднань профспілок України на своєму сайті розмістив проєкт наказу НАДС «Про внесення змін до Порядку ведення та зберігання особових справ державних службовців» (далі — Проєкт). 
НАДС розробило Проєкт, щоб застосувати єдині підходи щодо ведення особових справ в державній службі та службі в органах місцевого самоврядування. НАДС вважає, що Порядок ведення та зберігання особових справ державних службовців, затверджений наказом НАДС від 22.03.2016 № 64 (далі — Порядок), морально застарів та потребує осучаснення. 

Порядок планують викласти в новій редакції. Він встановить вимоги до документів особової справи держслужбовців: 

  • біографічної довідки; 
  • опису документів особової справи; 
  • журналу обліку особових справ. 
Порядок врегулює питання, як вести та зберігати особові справи держслужбовців. Особова справа держслужбовця стане дієвим та зручним інструментом для служб управління персоналом. 
Тетяна Фіало 
За інформацією СПО об’єднань профспілок України 

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Склад документів особової справи працівника

Вічне запитання з кадрової практики: чи долучати до особової справи згоду на обробку персональних даних… Відповідь — ні! Дізнайтесь: які документи можна і потрібно формувати до особової справи працівника, а чого у жодному разі там не має бути.
167539

Формування та облік внутрішнього опису документів особової справи працівника

Внутрішній опис відображає включення документів до справи і містить відомості про порядкові номери документів справи, їх індекси, дати, заголовки та номери аркушів справи, на яких розташований кожен документ. Внутрішній опис заповнює кадровик при первинному оформленні особової справи
134006

Внутрішнє сумісництво: наказ, особова картка, облік робочого часу

З листа до редакції: «Декілька років тому ми дозволили жінці-лаборанту працювати у вільний від основної роботи час за внутрішнім сумісництвом у тій же лабораторії прибиральником виробничих приміщень. За таку роботу ми доплачували їй 50% окладу прибиральника. Зараз ця працівниця вирішила відмовитися від роботи прибиральника. Який слід видати наказ? Оскільки раніше було видано наказ про дозвіл працювати за сумісництвом, то тепер маємо написати «не дозволяємо надалі працювати»? Чи як правильно?»
76447

Зберігання особових справ: настанови експерта

Особова справа працівника, за умови додержання правил її ведення, містить повну інформацію про трудову діяльність та персональні дані цього працівника, тому слід організувати належне зберігання особових справ на підприємстві. Як правильно зберігати особові справи, читайте у статті
13233

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
133985

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді