Витяг з електронної трудової

Алгоритм отримання

Витяг з електронної трудової

Щоб сформувати витяг з електронної трудової книжки, необхідно авторизуватись на сайті Пенсійного фонду України. Зробити це можна двома способами: за допомогою електронного підпису або через банківську карту ID.GOV.UA.

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Після цього у розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати пункт «Запит на отримання електронних документів» та підпункт «Витяг з ЕТК». Також необхідно буде ввести номер телефону та погодитись на обробку персональних даних.

Перевірити результат та завантажити файл можна буде у вкладенні «Мої звернення».

За інформацією Урядового порталу

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4966

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27370

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3800

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5768

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді