Щоб сформувати витяг з електронної трудової книжки, необхідно авторизуватись на сайті Пенсійного фонду України. Зробити це можна двома способами: за допомогою електронного підпису або через банківську карту ID.GOV.UA.
Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ
Після цього у розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати пункт «Запит на отримання електронних документів» та підпункт «Витяг з ЕТК». Також необхідно буде ввести номер телефону та погодитись на обробку персональних даних.
Перевірити результат та завантажити файл можна буде у вкладенні «Мої звернення».
За інформацією Урядового порталу
Війна «розпорошила» працівників по різних куточках Батьківщини та світу. Як за таких умов дотримати вимог законодавства та ознайомлювати працівників з документами під підпис?
Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.