До 10 червня 2026 року працівники та роботодавці мають подати сканкопії трудових книжок для оцифрування до Пенсійного фонду України через вебпортал електронних послуг.
Як сканувати трудові книжки й передати до ПФУ
Перед скануванням трудової книжки необхідно перевірити усі записи на відповідність вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.
На титульному аркуші:
- ПІБ мають бути вказані повністю, без заміни імені та по батькові ініціалами. Дата народження і ПІБ повинні співпадати з паспортними даними;
- якщо працівник змінював ПІБ або дату народження, попередній запис має бути закреслено однією рискою і поряд записано нові дані з посиланням на документ, на підставі якого виправлено запис, його реквізити, номер і дата видачі. Також має бути підпис та печатка підприємства;
- наявність підписів власника трудової книжки та особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
- наявність печатки підприємства, на якому вперше
заповнювалася трудова книжка.
У розділі «Відомості про роботу» необхідно, щоб:
- у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи були зазначені: дата початку роботи, повне найменування підприємства, назва посади чи професії, номери і дати наказів про прийняття та звільнення;
- окремим рядком було зроблено запис про перейменування підприємства, якщо таке було, із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;
- записи про звільнення чи переведення були здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;
- записи про звільнення були засвідчені печаткою.
За інформацією
Головного управління ПФУ в Закарпатській області