До 10 червня 2026 року працівники та роботодавці мають подати сканкопії трудових книжок для оцифрування до Пенсійного фонду України через вебпортал електронних послуг.
Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ
Перед скануванням трудової книжки необхідно перевірити усі записи на відповідність вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.
На титульному аркуші:
- ПІБ мають бути вказані повністю, без заміни імені та по батькові ініціалами. Дата народження і ПІБ повинні співпадати з паспортними даними;
- якщо працівник змінював ПІБ або дату народження, попередній запис має бути закреслено однією рискою і поряд записано нові дані з посиланням на документ, на підставі якого виправлено запис, його реквізити, номер і дата видачі. Також має бути підпис та печатка підприємства;
- наявність підписів власника трудової книжки та особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
- наявність печатки підприємства, на якому вперше
заповнювалася трудова книжка.
У розділі «Відомості про роботу» необхідно, щоб:
- у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи були зазначені: дата початку роботи, повне найменування підприємства, назва посади чи професії, номери і дати наказів про прийняття та звільнення;
- окремим рядком було зроблено запис про перейменування підприємства, якщо таке було, із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;
- записи про звільнення чи переведення були здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;
- записи про звільнення були засвідчені печаткою.
За інформацією