В Дії можна анулювати бронювання працівників
Порядок бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час, затверджений постановою КМУ від 27.01.2023 № 76 (далі — Порядок № 76) регламентує, що відстрочку анулюють, зокрема, у разі обґрунтованого подання керівника критично важливого підприємства засобами порталу Дія. Керівник може скористатися такою функцією не частіше ніж один раз на місяць (пп. 8 п. 31 Порядку № 76).
З 31 грудня 2024 року послуга доступна на порталі Дія.
Щоб анулювати бронювання, керівник підприємства або особа, яку він уповноважив, у каталозі послуг для бізнесу обирає розділ «Бронювання» та послугу «Анулювання бронювання працівників».
Подати заяву з даними про працівників на розбронювання можна після авторизації з електронним підписом юридичної особи.
Як і при бронюванні, заяву оформлюють за 4 кроки:
- Перевірте відомості про підприємство.
- Ознайомтеся з інформацію про кількість військовозобов’язаних, заброньованих та лімітом на бронювання.
- Вкажіть список працівників, яким потрібно анулювати бронювання.
- Перевірте заяву та підпишіть її електронним підписом.
Заяву опрацюють протягом доби. Повідомлення про результат анулювання бронювання зі статусами працівників: «анульовано», «не анульовано» надійде на електронну пошту та в розділ «Зверніть увагу» особистого кабінету на порталі Дія. Якщо бронювання не анулюють, — зазначать причину.
Статус бронювання зміниться у застосунку «Резерв+» працівника.
Додамо, що потреба анулювати бронювання є тільки тоді, коли строк дії відстрочки не закінчився та її не анулюють автоматично. При цьому, на відміну від норми підпункту 2 пункту 32 Порядку № 76, зазначати причину, з якої відстрочку анулюють, на порталі Дія не потрібно.
За потреби цього ж працівника можна забронювати знову після того, як його відстрочку анулювали.