Верховною Радою України одержано проект закону «Про внесення змін до Закону України «Про державну службу» (щодо відтермінування набрання чинності)», яким передбачається зміна дати набрання чинності Законом України «Про державну службу» від 17.11.2011 № 4050-VI (реєстр. № 1072 від 08.12.2014)
Верховною Радою України одержано проект закону «Про внесення змін до Закону України «Про державну службу» (щодо відтермінування набрання чинності)», яким передбачається зміна дати набрання чинності Законом України «Про державну службу» від 17.11.2011 № 4050-VI (реєстр. № 1072 від 08.12.2014).
Проект розроблено з метою відтермінування нової редакції Закону України «Про державну службу» від 17.11.2011 № 4050-VI до 1 січня 2016 року для належного здійснення функціонального аналізу і організаційної реструктуризації (оптимізації) органів державної влади та органів місцевого самоврядування, скорочення чисельності державних службовців, оптимізації витрат на забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також передбачення відповідних видатків для їх реалізації в Законі України «Про Державний бюджет України на 2016 рік».
До відома
Серед законопроектів, які спрямовані на врегулювання питань проходження державної служби, на увагу заслуговує проект закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо звільнення державного службовця за сепаратизм)» (реєстр. № 1459 від 12.12.2014).
Проект закону розроблено для захисту національних інтересів, територіальної цілісності, державного суверенітету, порядку, встановленого Конституцією України, а також на вжиття заходів впливу на державних службовців, які пропагують ідеї сепаратизму.
Законопроектом пропонується внести зміни до законів України «Про державну службу» від 16.12.1993 № 3723-XII та від 17.11.2011 № 4050-VI, доповнивши підстави припинення державної служби новою підставою — виявлення доказів причетності до порушення територіальної цілісності і недоторканості України, насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади.
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.