Систему профтехосвіти удосконалять відповідно до потреб ринку праці
Рівні освіти
21 березня 2025 р. Уряд схвалив проєкт Закону України «Про професійну освіту» від 14.03.2025 № 13107 (далі — Законопроєкт № 13107).
Про це повідомив постійний представник КМУ у ВРУ Тарас Мельничук.
Законопроєкт № 13107 створить уніфіковану систему професійної освіти, яка відповідає сучасним викликам та потребам, сформує підґрунтя, щоб ефективно розмежувати повноваження у сфері управління та забезпечити фінансування системи. А також підвищить рівень управлінської культури керівників закладів, створить модель ефективного розподілу повноважень органів управління закладом професійної освіти, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування.
Серед іншого, Законопроєкт № 13107:
- запровадить один рівень професійної освіти;
- створить єдиного типу закладів для здобуття професійної освіти — професійні коледжі;
- зменшить бюрократичні процедури ліцензування та скасує атестацію закладів професійної освіти;
- запровадить рамковий Державний стандарт та відмінить освітні стандарти для кожної професійної кваліфікації;
- розмежує професійну освіту та професійне навчання.
Докладно про Законопроєкт № 13107 у новині — У ВРУ зареєстрували законопроєкт, який реформує профтехосвіту.
За інформацією телеграм-каналу Тараса Мельничука
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.