Якщо у керівника центрального органу виконавчої влади виникає реальний або потенційний конфлікт інтересів, він зобов’язаний не пізніше наступного робочого дня письмово повідомити про це міністра або Кабінет Міністрів згідно із ст. 19 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади».
Після отримання такого повідомлення міністр або Кабінет Міністрів України ухвалюють рішення щодо того, які саме заходи потрібно вжити для врегулювання конфлікту інтересів.
Особливості врегулювання конфлікту інтересів у голів, заступників голів обласних, районних, міських рад, міських, сільських, селищних голів, секретарів міських, сільських, селищних рад, а також у депутатів цих рад регламентується законами, які регулюють статус цих посадовців згідно із ст. 35-1 Закону України «Про запобігання корупції».
Якщо у посадовця виник конфлікт інтересів під час засідання ради, він зобов’язаний публічно повідомити про конфлікт інтересів до початку розгляду питання згідно із ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Інформацію вносять до протоколу засідання і службовець не бере участі у підготовці, обговоренні та голосуванні з цього питання.

Бути в курсі змін у трудовому законодавстві, обмінюватися досвідом із колегами та отримувати готові рішення для кадрової роботи – усе це можливо в нашому кадровому каналі Messenger у Facebook!
Якщо через неучасть таких осіб сесія ради стане неповноважною, вони можуть взяти участь у голосуванні, але лише після публічного оголошення про конфлікт інтересів під час засідання.
Законодавство не передбачає конкретного порядку фіксації участі чи неучасті осіб з конфліктом інтересів. Ці моменти мають бути прописані у регламентах місцевих рад.
За інформацією НАЗК