Кому потрібно пройти оцінювання повсякденного функціонування з квітня 2025 року

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Категорії осіб, що мають пройти повторний огляд для продовження статусу інвалідності

Кому потрібно пройти оцінювання повсякденного функціонування з квітня 2025 року

В Україні впровадили нову систему оцінювання повсякденного функціонування особи, що є необхідною для продовження, перегляду статусу інвалідності та для призначення індивідуальної програми реабілітації.

З 1 квітня 2025 року окремі категорії людей мають обов’язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. 

Так, чоловіки віком від 25 до 60 років, які мають 2 або 3 групу інвалідності та не пройшли повторний огляд у 2022-2024 роках, проходять оцінювання з 1 квітня до 1 листопада 2025 року.

Інші люди, які також мали пройти повторний огляд, але не проходили його під час воєнного стану, мають зробити це до 1 квітня 2026 року.

Повторний огляд не стосується:

  • людей, яким інвалідність була встановлена пізніше у 2025 році і строк її перегляду ще не настав;
  • людей з безстроковим статусом інвалідності;
  • військовослужбовців та осіб цивільного захисту;
  • люди, які перебувають на територіях, де ведуться бойові дії, або тимчасово окупованих територіях;
  • пацієнти з важкими порушеннями функцій організму (не мають кінцівки або якогось з парних органів, не чують або не бачать, мають онкологічне або психічне захворювання).

Для оцінювання потрібно отримати направлення від сімейного лікаря або спеціаліста, який веде основне захворювання. Лікар формує електронне направлення в електронній системі щодо оцінювання повсякденного функціонування особи. 

За інформацією МОЗ України

Опановуємо уніфіковані форми документів за новим збірником від Державної архівної служби

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
126

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
205

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14789

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9819

Позитивний HR-бренд: ключ до успіху

У сучасному бізнес-середовищі компанії, які прагнуть досягти високих результатів, повинні не лише конкурувати за клієнтів, а й активно залучати та утримувати талановитих працівників. Однак у конкурентному світі здобуття кваліфікованих кадрів є не менш важливим завданням. Ось тут на допомогу приходить HR-бренд — стратегічний підхід до формування репутації компанії як роботодавця. Як створити та підтримувати позитивний імідж компанії — у статті.
159

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді