Ігнорування медичних оглядів може обійтися роботодавцю не лише штрафом

Проходження медичних оглядів — обов’язок роботодавця. Йдеться про вимогу законодавства, яка водночас допомагає вчасно виявити ризики для здоров’я працівників, зокрема на шкідливих або небезпечних роботах.
Медогляди обов’язкові для працівників, зайнятих у сферах, де існує підвищений ризик:
- роботи зі шкідливими чи небезпечними умовами;
- професії, що можуть впливати на безпеку інших (медики, водії, працівники харчової промисловості тощо).
Як організувати медичні огляди працівників
Існує три види медоглядів:
- попередній — до початку роботи;
- періодичний — у визначені терміни залежно від специфіки професії;
- позачерговий — за станом здоров’я або у разі зміни умов праці.
❗️Ігнорування вимог щодо медоглядів загрожує штрафами, а в разі нещасного випадку — кримінальною відповідальністю роботодавця.
За інформацією Telegram-каналу
Управління інспекційної діяльності у Вінницькій області
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.