Чи подавати звіт № 3-ПН, якщо вакантні 0,5 ставки

1926

Запитання

Працівника прийнято на роботу на 0,5 ставки. Інші 0,5 ставки — вакантні. Чи подавати про них звіт № 3-ПН до центру зайнятості?

Відповідь

Поняття «0,25 (0,5; 0,75) окладу (тарифної ставки)» — це величина, яка характеризує розмір фонду заробітної плати для певної посади і жодним чином не відбиває графік і режим роботи працівника, який обіймає посаду. Більш того, КЗпП не містить положень, які б регламентували роботу працівника, наприклад, на 0,5 ставки. Натомість статтею 56 КЗпП визначено таке поняття як неповний робочий час (день, тиждень). Робота з неповним робочим часом передбачає тривалість робочого часу, меншу від норми тривалості (40 годин на тиждень) (ст. 50 КЗпП).

Чи подавати звіт № 3-ПН, якщо вакантні 0,5 ставкиЧитайте також: Два сумісника по 0,5 ставки і посада в штатному розписі

Тобто, «працівника приймають на роботу на 0,5 ставки» означає, що він виконуватиме роботу на умовах неповного робочого часу (20 годин на тиждень). Причому в штатному розписі посада вже не буде вакантною.

Оскільки посада не є вакантною, то і повідомляти центр зайнятості не потрібно. Але якщо організація бажає підібрати працівника, що також працюватиме на умовах неповної зайнятості, за сприяння служби зайнятості, про це можна повідомити центр зайнятості — за допомогою звіту № 3-ПН.

Актуально про відпустки

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Подання до ТЦК та СП списку громадян, що підлягають приписці до призовних дільниць: порядок та зразок

Щороку до 1 грудня усі підприємства зобов’язані подавати до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК та СП) списки працівників, які підлягають приписці до призовних дільниць. Кого включати в такий список та інші вимоги до подання, — читайте у статті.
43904

Кадрові звіти 2025

Кадрові звіти 2025 року є важливою частиною управлінського обліку на підприємствах і допомагають моніторити та аналізувати різні аспекти управління персоналом. Які кадрові звіти складати у 2025 році та як це робити — читайте у статті.
591

Типова форма П-2 «Особова картка працівника»

Особова картка — основний обліковий документ будь-якого працівника. Для зручності ведення документації затверджена типова форма П-2 (особова картка працівника), що є прикладом уніфікації первинного обліку. Для чого потрібна форма П-2? Які особливості заповнення передбачає бланк П-2 (особова картка працівника)? Чи заповнюється картка П-2 для сумісників? Відповіді на ці питання — у статті.
18224