Як оформити підпис при виконанні обов’язків директора?
Запитання
Заступник генерального директора тимчасово заміщає генерального директора. Із зазначенням якої посади має підписувати розпорядчі документи заступник генерального директора під час замісництва?
Відповідь
Якщо заступник генерального директора підписує управлінські документи, підписання яких належить до компетенції генерального директора, то в реквізиті «Підпис» наводить не фактичну посаду (заступник генерального директора), а слова «Виконувач обов’язків» або скорочення «В. о.», які додає до назви посади керівника (ч. 2 п. 10 гл. 7 розд. ІІ Правил № 1000/5).
Читайте також: Підписання документів: проблемні питання
Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»
Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.
❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️
Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся