Відповідь
Якщо заступник генерального директора підписує управлінські документи, підписання яких належить до компетенції генерального директора, то в реквізиті «Підпис» наводить не фактичну посаду (заступник генерального директора), а слова «Виконувач обов’язків» або скорочення «В. о.», які додає до назви посади керівника (ч. 2 п. 10 гл. 7 розд. ІІ Правил № 1000/5).
Читайте також: Підписання документів: проблемні питання
Завершення діловодного року — це завжди звітність, журнали з діловодства та перевірка ведення документообігу протягом року. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів завжди викликають низку питань: які загальні правила ведення діловодства, як має бути влаштована організація діловодства на підприємстві, де знайти реєстраційні форми діловода? Наші експерти підготували відповіді на ці та інші питання про ведення діловодства на підприємстві.
Доповідна записка може готуватися як за власною ініціативою автора, так і вказівкою керівництва. Як оформити різні види доповідних записок, одержати зразок доповідної записки ― детально у цій статті
Як уникнути подвійної і тотальної реєстрації, позбутися «багатоповерхових» номерів, не завжди знають навіть досвідчені діловоди. У статті — правила, які допоможуть упоратися із цими проблемами.
Війна «розпорошила» працівників по різних куточках Батьківщини та світу. Як за таких умов дотримати вимог законодавства та ознайомлювати працівників з документами під підпис?
Внесіть вихідні листи в журнал реєстрації. Листи і будь-які інші документи реєструйте, лише коли їх підписали. На допомогу вам шаблон такого журналу