Відповідь
Керівника підприємства призначає (обирає) власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) (ч. 3 ст. 65 Господарського кодексу України).
Читайте також: Порядок надання відпустки директору та заміна на час відпустки
Тому, зокрема, власники вирішують питання щодо виконання обов’язків за вакантною посадою.
Отже, має бути такий порядок дій в цій ситуації:
- власники приймають рішення про тимчасове виконання обов’язків директора заступником директора (у т. ч. на умовах суміщення) та встановлюють розмір доплати за виконання цих обов’язків (окрім штатних заступників на підприємствах, установах, організаціях, що фінансуються з державного бюджету). Рішення оформлюють протоколом;
- заступник видає наказ про виконання обов’язків директора. Підстава для наказу — протокол власників.
Вакансій багато — кандидатів мало. Щоб не стикатися з цим та заощадити свій час, складіть правильне оголошення про прийом на роботу. Зразок оголошення про прийом на роботу має не лише привернути увагу потенційних кандидатів, а й відповідати законодавству та не дискримінувати жодну категорію осіб. Усе про вдалий зразок оголошення на роботу — у статті.
Якщо ваше підприємство належить до тих, що стрімко розвиваються, ви плануєте створювати нові підрозділи, філіали, добирати нових працівників, варто знати: це — додатковий оберемок кадрових справ. В нагоді стане зручний сервіс — «Калькулятор кількості кадровиків». Він зекономить ваш час на розрахунках і дасть змогу ліпше підготуватися до розмови з керівником про нагальну потребу прийняти на роботу ще одного працівника відділу кадрів.
Атестація робочих місць за умовами праці: для чого проводиться, чи забезпечує кадрова служба підприємства її проведення та чи можна відтермінувати в умовах воєнного стану. На ці запитання знайдете відповіді у статті.
Як правильно сформувати кадровий резерв, а потім ефективно працювати з резервістами? Покроковий алгоритм допоможе вирішити ці завдання, а також сприятиме покращенню процесу відбору персоналу при переведенні на інші посади, навчанні працівників новим професіям, методам праці, технологіям.
Мотивація працівників в сучасних умовах — одне із найважливіших завдань HR-менеджерів та кадровиків. Для того щоб правильно мотивувати до роботи підлеглих, керівник має насамперед добре розуміти людську природу. Пропонуємо вам 12 ідей, які допоможуть надихнути персонал на плідну роботу у 2020 році. Не відкладайте на потім, адже рік вже розпочався.