Виконання обов’язків померлого працівника: оформлення

1209
Автор
шеф-редактор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, експерт з трудового права, Київ

Запитання

Що робити, коли помер працівник: чи варто оформлювати суміщення, поки на підприємстві оформлять наказ про припинення трудових відносин у зв’язку зі смертю?

Відповідь

Оскільки роботодавець не має документального підтвердження смерті працівника й табелює його «НЗ» (неявки з нез’ясованих причин), в наказі доречніше застосовувати поняття не «суміщення», а «виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника» — на період відсутності з нез’ясованих причин. Хоча принципової різниці в цьому випадку немає.

І за суміщення, і в разі виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника працівник, відповідно до статті 105 КЗпП, отримує доплату в розмірі, що передбачає колективний договір або Положення про оплату праці.

Інтеграція ветерана в колектив: як налагодити комунікацію та співпрацю

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67051

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
241

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
395

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
411

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15659