Як скласти оголошення про вакансію без дискримінації
У рекламі про вакансії (прийом на роботу) заборонено висувати вимоги за ознаками:
- раси;
- кольору шкіри;
- віку;
- статі;
- стану здоров’я;
- інвалідності;
- підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД;
- сексуальної орієнтації;
- політичних, релігійних та інших переконань;
- членства у професійних спілках або інших громадських об’єднаннях;
- етнічного та соціального походження;
- сімейного та майнового стану;
- місця проживання;
- за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання (ч. 1 ст. 24-1 Закону України «Про рекламу»).
Інформацію для загального ознайомлення — оголошення, зокрема які містять публічну пропозицію укласти договір, покажчики, вказівники, вивіски, повідомлення, написи та інша публічно розміщена текстова, візуальна і звукова інформація, яку використовують або можуть використовувати для інформування необмеженого кола осіб про товари, роботи, послуги, певних суб’єктів господарювання, посадових, службових осіб підприємств або органів державної влади, органів місцевого самоврядування — варто подавати державною мовою (ч. 1 ст. 28 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»). Мовою реклами в Україні є державна мова (ч. 1 ст. 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).
За матеріалами Східного міжрегіонального управління
Державної служби України з питань праці