Перевірити свій страховий стаж можна в електронному кабінеті
Працівник має право відстежувати набуття ним страхового стажу та, відповідно, перевіряти, наскільки відповідально роботодавець сплачує внески. Ба більше — Держпраці рекомендує регулярно проводити такий моніторинг.
Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ
У відомстві запропонували алгоритм, який дозволить комфортно перевіряти інформацію про сплату страхових внесків. Так, вам потрібно:
- зайти на портал електронних послуг Пенсійного фонду України (також можна завантажити мобільний додаток «Пенсійний фонд»);
- авторизуватися в особистому кабінеті, обравши найбільш зручний спосіб:
- кваліфікований електронний підпис — КЕП (його можна отримати в ДПС, акредитованому центрі сертифікації ключів, у банківських установах);
- ідентифікація за Gov ID (включає ідентифікацію за ЕЦП, за мобільним телефоном — Mobile ID, або за наявності рахунку в одному з банків України — Bank ID);
- логін і пароль (їх можна отримати в територіальних органах ПФУ, надавши паспорт та РНОКПП — ідентифікаційний код).
- Обрати розділ «Дані з реєстру застрахованих осіб» та перевірити актуальність інформації.
Також можна активувати безкоштовне інформування у вигляді SMS чи електронного листа.
В Пенсійному фонді зауважили, що відомості про нарахування заробітної плати (або іншого доходу чи грошового забезпечення) подають протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу (окремо за кожний квартал із розбивкою по місяцях звітного кварталу).
Відповідаємо на запитання:
Якщо ж ви виявили, що інформація на порталі не відповідає дійсності (або застаріла), можна ініціювати зміну даних. Проте для цього знадобиться надати скан-копії документів, які підтверджують зміни та подати відповідну анкету (це роблять у розділі «Комунікації з Пенсійним фондом України: Анкета для зміни даних у Реєстрі застрахованих осіб»).
За матеріалами Західного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.