Скільки паспортів уже є у «Дії» та для чого їх використовують?

Дані оприлюднило Мінцифри

Скільки паспортів уже є у «Дії» та для чого їх використовують?Міністерство цифрової трансформації повідомило, що наразі у додатку «Дія» наявні майже 18 мільйонів паспортів.

Чи приймати на роботу на підставі е-паспорта

Відомство уточнило, що найчастіше українці формують у додатку закордонний паспорт (12,9 млн документів). ID-карток — 5 мільйонів. 

Мінцифри також розповіло, як саме українці користуються цировими паспортами. Так, здебільшого це фінансовий сектор (зафіксовано понад 12 мільйонів разів використання). Понад 308 тисяч разів використань здійснено при взаємодії з мобільними операторами. Також паспорт у «Дії» використовують у таких сферах:

  • публічні послуги (більш ніж 66 тисяч разів);
  • комунальна (понад 45 тисяч);
  • медична (понад 13 тисяч);
  • туризм (понад 7 тисяч);
  • каршеринг (понад 3 тисячі).

Що ж до прийняття на роботу, то тут цифрові паспорти використовували усього 190 разів.

В уряді нагадали, що Україна першою у світі прирівняла цифровий паспорт до паперового чи пластикового аналога.

За матеріалами Міністерства цифрової трансформації України 

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4971

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27381

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3805

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді