Номенклатура справ відділу кадрів 2025

Автор
порталу «Кадровик-01»
Номенклатура справ — це фундамент організації документообігу. Вона визначає порядок формування, зберігання та використання документів. Що передбачає номенклатура справ 2025 року? Яка номенклатура справ відділу кадрів на 2025 рік? Відповіді на ці та інші питання а також номенклатура справ (зразок 2025) — у статті.

Номенклатура справ 2025 року

Номенклатура справ регулюється Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5).

Номенклатура справ призначена для встановлення в установі єдиного порядку формування справ для документів, створених в електронній і паперовій формах, забезпечення їх обліку, оперативного пошуку документів за їх змістом і видом, визначення строків зберігання справ і є основою для складання описів справ постійного та тривалого зберігання, а також для обліку справ тимчасового зберігання.

Під час складання номенклатури справ установи використовується структурний або функціональний принцип її побудови.

Принцип побудови номенклатури

Особливості принципу

Структурний принцип

використовується в разі чітко встановленої структури установи. Розділами в такій номенклатурі справ є найменування структурних підрозділів (канцелярія, організаційний відділ, плановий відділ, відділ маркетингу та збуту продукції тощо). При цьому першим розділом номенклатури зазначається служба діловодства, наступними розділами — структурні підрозділи, у тому числі відокремлені структурні підрозділи установи, що не мають статусу юридичної особи, у послідовності згідно зі штатним розписом чи класифікатором структурних підрозділів. Саме тут має місце номенклатура справ відділу кадрів 2025 року. Наприкінці зазначаються справи постійно і тимчасово діючих колегіальних органів установи (колегій, рад, комісій, творчих груп тощо).

Функціональний принцип

Використовується в разі розподілу основних функцій (напрямів діяльності) у безструктурній установі між її працівниками. Розділи і підрозділи номенклатури справ установи, побудованої за таким принципом, відображають її функції та напрями діяльності і розміщуються у номенклатурі за ступенями їх важливості (організація роботи, планування, фінансування, прогнозування тощо).

У разі виробничої потреби можливе поєднання структурного та функціонального принципів побудови номенклатури справ.

Номенклатура справ установи підлягає погодженню з відповідним державним архівом або схваленню органом вищого рівня один раз на п’ять років або невідкладно в разі істотних змін у власності майна, структурі, функціях та характері роботи установи, втрати чинності типовим (галузевим) переліком документів із зазначенням строків їх зберігання.

Які справи включати / не включати до номенклатури справ

Які справи включати / не включати до номенклатури справ

СКАЧАТИ

Номенклатура справ відділу кадрів 2025 року

Номенклатура справ відділу кадрів 2025 — це важливий документ, який визначає порядок формування, зберігання та використання кадрових документів у організації.

ВАЖЛИВО!

Номенклатура справ відділу кадрів має враховувати не лише традиційні кадрові документи, а й документи з військового обліку та захисту персональних даних.

Номенклатура справ зразок 2025

Номенклатура справ зразок 2025

СКАЧАТИ

Номенклатура справ зразок 2025 (шаблон)

Номенклатура справ зразок 2025 (шаблон)

СКАЧАТИ



зміст

Гарячі питання військового обліку на підприємствах

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді