Реєстрація заяви про податкову соціальну пільгу

Законодавство не містить конкретної вимоги щодо реєстрації заяв про застосування податкової соціальної пільги. Утім, вважаємо, що реєстрація таких документів є доцільною.

Призначення реєстрації — підтвердити факт створення чи отримання документа установою.

Службовий документ — офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, що одержаний чи створений установою у процесі її діяльності та має відповідні реквізити.

Службовий документ, отриманий установою або створений нею, у тому числі для внутрішнього користування, вважається внесеним до документаційного фонду установи з моменту його реєстрації.

З урахуванням норм Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мінюсту від 18.06.2015 № 1000/5, заяви на застосування податкової соціальної пільги (скачати бланк) мають реєструватися у структурному підрозділі, що стосуються напрямів його діяльності.

Оскільки застосовування податкових соціальних пільг належить до компетенції бухгалтера, то і реєструвати їх, і формувати справу з цими документами має бухгалтерія (структурний підрозділ, до повноважень якого належать питання бухгалтерського обслуговування в організації).

Бланк заяви про застосування податкової соціальної пільги

бланк заяви про застосування податкової соціальної пільги


Більше про реєстрацію документів — у системі «Експертус Кадри»



Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

Як оперативно передати відомості про працівників на вебпортал ПФУ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді