Посада «Офіс-адміністратор» у Класифікаторі професій

У Класифікаторі професій немає офіс-менеджера. Проте є офіс-адміністратор. Це відносно нова професія — її ввели лише 2012 року. Те, що кадровики зазвичай розуміють під обов’язками «офіс-менеджера», насправді — завдання офіс-адміністратора.

Офіс-адміністратор — сучасна професійна назва роботи для технічного службовця, що опікується життєдіяльністю офісу.

Професію ввели до Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» у 2012 році Зміною 1 до КП (наказ Мінеконом розвитку від 16.08.2012 № 923). Професію застосовуємо з 1 вересня 2012 року.

Посада «Офіс-адміністратор» у Класифікаторі професій Читайте також: Назви посад для офісно-адміністративного персоналу відповідно до Класифікатора професій

Код офіс-адміністратора за КП — 4222. Категорія — технічні службовці. Для працівників, код посади яких за КП починається із цифри 4, розробляємо посадові інструкції.

Посада «Офіс-адміністратор» у Класифікаторі професій Скористайтеся пошуком по Класифікатору професій, аби знайти правильну назву професії

Що має робити Офіс-адміністратор?

Зміна № 1 до КП містить стислий опис обов’язків такого працівника:

  • забезпечує адміністративну підтримку керівника, ведення і організацію роботи з документами;
  • планує зустрічі, конференції, ділові презентації та погоджує розклад робочого дня керівника;
  • бере участь в організації корпоративних нарад, засідань, телефонних переговорів;
  • забезпечує взаємозв’язки між керівником та керівниками структурних підрозділів, з представниками інших підприємств (установ, організацій), конкурентами, клієнтами тощо;
  • забезпечує рішення організаційних питань щодо участі керівника в громадських та публічних заходах;
  • бере участь у оформленні приміщення, його внутрішнього дизайну, рекламних матеріалів та подає пропозиції щодо організації робочого місця керівника, належного функціонування техніки офісу;
  • вживає заходів щодо ефективного обслуговування відвідувачів та усунення конфліктних ситуацій.

Кваліфікаційні вимоги до офіс-адміністратора невибагливі. Достатньо мати рівень кваліфікації «молодший спеціаліст», або повну загальну середню чи професійно-технічну освіту.

Офіс-адміністратор і Адміністратор — професії не тотожні

Офіс-адміністратор і просто Адміністратор — це різні професії, хоча й належать до одного професійного угруповання 4222 «Службовці з інформування (довідок)». Адміністратор спрямований на підтримку відвідувачів (клієнтів), а Офіс-адміністратор — на підтримку офісу та його працівників.

Порівняймо.

Адміністратор:

  • забезпечує роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів;
  • створює для них комфортні умови;
  • контролює збереженням матеріальних цінностей;
  • консультує відвідувачів з питань наявних послуг;
  • вживає заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
  • розглядає претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживає організаційно-технічних заходів;
  • контролює оформлення приміщень, стежить за оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі;
  • забезпечує чистоту і порядок у приміщеннях і на прилеглих територіях;
  • контролює додержання робітниками підприємства трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
  • інформує керівництво про недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживає заходів щодо їх ліквідації, здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.

Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

зміст

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «10 кейсів з військового обліку, на які не знайдете відповідь у законодавстві», який відбудеться 7 березня. Спікер — юрист, сертифікований експерт з військового обліку Юлія Видиборець. У програмі — обов’язки відповідального за ведення військового обліку, оповіщення про виклик до ТЦК працівників, які відсутні через відрядження, відпустку, хворобу, призупинення трудового договору. Також відповіді на важливі питання: як вести списки персонального військового обліку: сумісники, працівники, яким виповнилося 27 років, працівники, які відмовляються надати інформацію, як роботодавцям реагувати на вимоги ТЦК та СП, який документ підтверджує, що працівник був у ТЦК, чи вимагати його від працівника.

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

10 кейсів з військового обліку, на які не знайдете відповідь у законодавстві

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді