Звіт № 3-ПН із 2018 року подаємо через інтернет

Сервіс «Електронний кабінет роботодавця» на сайті служби зайнятості дає змогу публікувати вакансії і переглядати резюме пошукачів роботи, звітувати про потребу в кадрах. Більше про можливості для роботодавців — у статті.

Державна служба зайнятості України — посередник між роботодавцем та пошукачем роботи на ринку праці. З моменту, коли роботодавець надає до служби зайнятості інформацію про потребу в кадрах (вакансії), він набуває статусу замовника кадрів.

Щоб спростити комунікацію, державна служба зайнятості впроваджує інтернет-сервіси співпраці з роботодавцями. Роботодавець може замовити підбір кадрів та надати звіт за формою № 3-ПН через сайт Державної служби зайнятості України.

Як обчислити строки подання звіту № 3-ПН

Звіт № 3-ПН із 2018 року подаємо через інтернет
Ірина Іванченкошеф-редактор журналу «Кадровик-01»
Роботодавець має подавати звіт № 3-ПН не пізніше ніж через 3 робочі дні з дати відкриття вакансії.

Можливості Електронного кабінету

«Електронний кабінет роботодавця» на сайті служби зайнятості — ваше персональне автоматизоване робоче місце. Сервіс скоротить часові витрати на відвідування центру зайнятості, підвищить рівень комфорту у взаємодії з його фахівцями.

За допомогою Електронного кабінету ви можете створювати та публікувати вакансії на сайті www.dcz.gov.ua, а також матимете доступ до послуг служби зайнятості.

Електронний кабінет дасть змогу:

  • подавати звіти за формою № 3-ПН в онлайн-режимі
  • перевіряти актуальність реквізитів підприємства у базі служби зайнятості;
  • моніторити укладені із службою зайнятості договори на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру, на працевлаштування після професійного навчання;
  • переглядати:
  • стан укомплектування заявлених вакансій;
  • актуальні резюме шукачів роботи;
  • кількість претендентів на роботу, направлених центром зайнятості на ваше підприємство;
  • подані до служби зайнятості звіти за формами № 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці» та № 1-ПА «Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців».

⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


Як створити Електронний кабінет

Щоб створити Електронний кабінет:

1. Зайдіть на головну сторінку сайту www.dcz.gov.ua.

2. Натисніть на жовту плашку «Персональний кабінет» (див. Рис. 1) та зареєструйтеся:

2.1. Унесіть інформацію для створення облікового запису.

2.2. Оберіть мету реєстрації — «Пошук працівників».

2.3. Унесіть інформацію про підприємство. Заповніть усі обов’язкові вікна, позначені червоною зірочкою.

2.4. Завершіть реєстрацію. Введіть код підтвердження, надісланий на ваш е-mail.

Увага! Ви побачите вікно з текстом «Не закривайте поточну сторінку до завершення реєстрації! Для завершення реєстрації внесіть, будь ласка, код підтвердження, що був відправлений на Ваш е-mail». Не закривайте це вікно, допоки не введете код підтвердження.

Звіт № 3-ПН із 2018 року подаємо через інтернет

Рис. 1. Плашка «Персональний кабінет» на головній сторінці www.dcz.gov.ua

Після реєстрації ви побачите в Електронному кабінеті меню з вкладками: Профіль; Мої вакансії; Вихід (див Рис. 2). Ви зможете скачати Інструкцію зі створення та публікації вакансій на сайті, а також додавати вакансії та переглядати їх. Ваші вакансії бачитимуть усі пошукачі роботи.

Звіт № 3-ПН із 2018 року подаємо через інтернет

Рис. 2. Після реєстрації роботодавець бачить в Електронному кабінеті меню з трьома вкладками

Стаж, набутий за кордоном: чи зараховують для лікарняних, пенсії та допомоги з безробіття

Як користуватися послугами служби зайнятості через Електронний кабінет

Щоб отримати доступ до інших послуг, зателефонуйте до центру зайнятості за місцем юридичної реєстрації підприємства. Повідомте працівнику центру зайнятості адресу електронної пошти, логін та пароль, з якими реєструвалися на сайті. Фахівець пов’яже ваш профіль на сайті з Єдиною інформаційно-аналітичною системою (ЄІАС) Державної служби зайнятості. Після вказівки фахівця оновіть сторінку реєстрації. Сервіс авторизує вас як роботодавця на сайті і надасть доступ до послуг служби зайнятості.

Дізнатися про послуги ви можете у розділі «Роботодавцям». Оберіть вкладку «Послуги» (див. Рис. 3).

Звіт № 3-ПН із 2018 року подаємо через інтернет

Рис. 3. Із розділу «Роботодавцям» можна дізнатися про послуги служби зайнятості

Як подавати звіт № 3-ПН в онлайн-режимі

Порядок подання звіту № 3-ПН на паперових носіях затверджений наказом Мінсоцполітики від 31.05.2013 № 316. Перевага онлайн-звітування — подавати паперовий примірник звіту до центру зайнятості не потрібно.

Щоб подати звіт:

1. Оберіть вкладку «Взаємодія зі службою зайнятості» в меню Електронного кабінету, далі — пункт «3-ПН» (див. Рис. 4).

Звіт № 3-ПН із 2018 року подаємо через інтернет

Рис. 4. Щоб створити звіт 3-ПН, оберіть вкладку «Взаємодія зі службою зайнятості» в меню Електронного кабінету роботодавця

2. Створіть звіт № 3-ПН.

3. Виберіть із довідника центр зайнятості, до якого плануєте подати вакансії (наприклад, Дарницька філія КМЦЗ) (див. Рис. 5). Натисніть на кнопку «Зберегти».

Звіт № 3-ПН із 2018 року подаємо через інтернет

Рис. 5. Оберіть центр зайнятості із довідника

Обраний центр зайнятості може не збігатися ані з юридичною, ані з фактичною адресою підприємства. Порада: обирайте центр зайнятості за місцем знаходження вакантного робочого місця.

Натисніть на кнопку «Додати рядок».

4. Заповніть усі вікна — професія/посада, кількість вакансій, розмір заробітної плати, місце проведення робіт).

Місце проведення робіт за замовчуванням відбиває юридичну адресу підприємства. За потреби вкажіть власноруч фактичне розташування вакантної посади. Наприклад: «Дарницький». Натисніть на кнопку «Зберегти». Після збереження вікно відбиватиметься у форматі: м. Київ область, Дарницький.

5. Позначте галочкою рядок «Наявність коментарів у додатку». Заповніть усі вікна додатку, особливо ті, де відсутні довідники (завдання та обов’язки, опис робіт, коментарі).

Наведіть детальний опис того, що має виконувати працівник на робочому місці, а також вимоги роботодавця щодо додаткових умінь, знань, навичок.

У графі «Додатково» вкажіть додаткові умови праці та соціального захисту.

6. Натисніть «Зберегти». Коли побачите системну інформацію «Успішно збережено», оберіть опцію «До звіту».

Щоб додати вакансії за іншими посадами, натисніть «Додати рядок» та повторіть попередні операції.

Коли внесете інформацію по всіх вакансіях, натисніть «Подати звіт». Система повідомить вас, що відправила звіт на модерацію.

Після модерації система завантажить інформацію про ваші вакансії до ЄІАС. Інформація буде доступною регіональним службам зайнятості України та відображатиметься на інформаційних терміналах у приміщеннях базових центрів зайнятості.

Фахівці служби зайнятості оперативно отримають інформацію про ваші вакансії та добиратимуть працівників за вашими вимогами. Якість добору претендентів залежить від того, наскільки повно та коректно ви оформите звіт.

Майя Шурко,
начальник відділу надання послуг роботодавцям
Київського міського центру зайнятості


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

зміст

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді