Шаблон відповіді на претензію

Короткі відповіді на негативні відгуки дратують потенційних клієнтів. Наприклад, фраза «Добрий день! Уточніть, будь ласка, номер замовлення» занадто формальна, а відповідь «Нам дуже шкода, просимо нас вибачити» здається відпискою...

Шаблон відповіді на претензію
ЛЮДМИЛА КОРОТІНАголовний редактор журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»
Вам часто доводиться вислуховувати скарги клієнтів на послуги компанії, висловлювані по телефону або при особистій зустрічі. Що ж робити з негативними відгуками клієнтів у мережі?

Почніть спілкування з публічних вибачень. Пообіцяйте розв’язати проблему й опишіть, як плануєте це зробити. Нехай інші користувачі бачать, що ви ввічливо спілкуєтеся з розлюченим клієнтом і хочете допомогти йому.

Як негативні відгуки перетворити на рекламу

Якщо не можете впоратися із ситуацією зараз, розкажіть клієнтові, коли ви розберетеся з проблемою. Запропонуйте спробувати сервіс після поліпшень. Наприклад, клієнт фітнес-клубу скаржиться, що у нього заклинило замок на шафці. Розкажіть, коли плануєте ремонтувати роздягальню, запропонуйте знижку на заняття, коли шафки замінять. Коли виправлять ситуацію, одразу дайте відповідь на відгук ще раз, запросіть клієнта на підприємство.

Використовуйте шаблон відповіді на претензію. Доповніть його деталями ситуації.

Шаблон відповіді на претензію

Скачати



зміст

Як оперативно передати відомості про працівників на вебпортал ПФУ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді