КМУ схвалив зміни щодо оплати праці суддів у період воєнного стану

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
експерт із трудового законодавства Експертус Кадри, Київ
До посадових окладів застосовуватимуть додаткові підвищувальні коефіцієнти

1 вересня 2025 р. постійний представник КМУ у ВРУ Тарас Мельничук повідомив, що КМУ схвалив зміни, які стосуються оплати праці суддів.

У період воєнного стану застосують додатковий підвищувальний коефіцієнт до посадових окладів:

  • держслужбовців апарату місцевих загальних судів, які провели класифікацію посад держслужби — у розмірі 1,19;
  • держслужбовців апарату апеляційних судів, окружних адміністративних судів, господарських судів, територіальних управлінь Державної судової адміністрації, територіальних підрозділів Служби судової охорони, які провели класифікацію посад держслужби — у розмірі 1,3;
  • Державної судової адміністрації, центрального органу управління Служби судової охорони, які провели класифікацію посад держслужби — у розмірі 1,2.

Як проводити повторну класифікацію посад державної служби

КМУ затвердив схему посадових окладів на посадах держслужби з урахуванням сімей і рівнів посад, юрисдикції та типів державних органів у 2025 році постановою «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2025 році» від 29.12.2023 № 1409. Окрім того, до посадових окладів працівників патронатних служб у системі правосуддя, визначених додатком 6 до постанови КМУ «Про умови оплати праці працівників державних органів, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну службу»» від 24.12.2019 № 1112, застосують додатковий коефіцієнт підвищення:

  • для Верховного Суду, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України — 1,45;
  • для апеляційних судів, окружних адміністративних, господарських судів — 1,3;
  • для місцевих загальних судів — 1,25.

На період воєнного стану зазначених працівників органів системи правосуддя преміюватимуть у розмірі, що не перевищує 30 % посадового окладу. При цьому, урахують додатковий коефіцієнт підвищення.

За інформацією Телеграм — каналу Тараса Мельничука

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Працівники за кордоном і Резерв+: облік та нюанси

Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
569

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
10459

Як перевірити актуальність даних у Резерв+ перед звітністю

Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
329

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
3538

Взаємодія підприємства з ТЦК: типові запити та як правильно відповідати

У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
5789

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді