Резервісти та військовозобов’язані мають пояснювати причини неявки за повісткою

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
Головний редактор порталу «Кадровик-01»
Отримавши повістку, резервісти та військовозобов’язані повинні з’явитися у ТЦК та СП у визначений строк або повідомити про причини відсутності не пізніше трьох днів. Зробити це можна будь-яким доступним способом, а прибути необхідно упродовж семи днів

Резервісти та військовозобов’язані мають пояснювати причини неявки за повісткою

Кабмін нагадав про обов’язок резервістів та військовозобов’язаних своєчасно реагувати на виклики ТЦК та СП. Відповідно до постанови № 560, отримавши повістку, громадяни повинні прибути у визначені дату та місце для взяття на облік, уточнення персональних і військово-облікових даних чи проходження медкомісії.

Якщо з поважних причин прибути у зазначений строк неможливо, потрібно не пізніше трьох днів повідомити про це будь-яким доступним способом і згодом з’явитися до ТЦК упродовж семи календарних днів.

До поважних причин належать стихійні лиха, хвороба, бойові дії на території проживання або смерть близьких родичів. Важливо підтвердити такі обставини документами відповідних органів чи установ.

За інформацією Telegram-каналу

Чернігівського обласного ТЦК та СП

додаток

Правила розрахунку нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2026 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
10320

Як перевірити актуальність даних у Резерв+ перед звітністю

Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
261

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
3421

Взаємодія підприємства з ТЦК: типові запити та як правильно відповідати

У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
5671

Відпустка заброньованого працівника за кордоном

Питання виїзду за кордон у період воєнного стану в Україні залишається актуальним, особливо для тих, хто підлягає бронюванню. Відпустка заброньованого за кордоном — це складна і багатогранна тема, яка вимагає уважного аналізу законодавчих змін та практичних механізмів реалізації такого виїзду
12449

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді