Створіть електронну трудову книжку самостійно: алгоритм дій
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Процес оцифрування документів про трудову діяльність працівників розпочався ще у червні 2021 року. Він передбачає переведення паперових документів у електронний формат для створення електронної трудової книжки.
Як сканувати трудові книжки й передати до ПФУ
Зробити це можуть як роботодавці, так і самі працівники, для цього потрібно лише відсканувати свою паперову трудову книжку та виконати такі дії на порталі Пенсійного фонду:
- авторизуватись за допомогою КЕП (кваліфікований електронний підпис);
- обрати розділ «Комунікації з ПФУ», а потім — вкладку «Відомості про трудові відносини»;
- заповнити необхідні дані про свою трудову діяльність та надати згоду на обробку персональних даних;
- завантажити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки та інших документів у хронологічному порядку (копії мають бути чіткими та кольоровими);
- підтвердити зміни за допомогою електронного підпису та дочекатися результатів перевірки даних у ПФУ.
Пересвідчитись у наявності оцифрованої трудової книжки можна, сформувавши в розділі запит на отримання електронного документу («Витяг з ЕТК»).
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області