Робочі відносини через месенджер: поради і правила

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
редактор стрічки новин порталу «Кадровик-01»
Законодавство дозволяє роботодавцеві та працівнику за домовленістю обрати канал комунікації

Робочі відносини через месенджер: поради і правила

Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» на час війни дозволяє роботодавцеві та працівнику домовитися про альтернативні способи створення, пересилання й зберігання наказів і розпоряджень роботодавця, повідомлень та інших документів з питань трудових відносин і про будь-який інший доступний спосіб електронної комунікації, обраний за згодою між роботодавцем і працівником. Це можуть бути месенджери, електронна пошта, відеодзвінки.

Втім, фахівці Державної служби з питань праці радять закріпити обраний спосіб комунікації в трудовому договорі або в іншому локальному акті задля уникнення взаємних претензій.

Зверніть увагу: законодавство зобов’язує сторони трудового договору  постійно забезпечувати можливість комунікації з нею та невідкладно інформувати іншу сторону про зміну контактних даних: адреси, електронної пошти, номерів телефону тощо.

Таке інформування слід здійснити впродовж 10 календарних днів — зокрема, й у разі призупинення дії трудового договору.

За інформацією Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці

додаток

Перевірки 2025: Держпраці + ТЦК, мобінг

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
9984

Як перевірити актуальність даних у Резерв+ перед звітністю

Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
180

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
3242

Взаємодія підприємства з ТЦК: типові запити та як правильно відповідати

У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
5463

Відпустка заброньованого працівника за кордоном

Питання виїзду за кордон у період воєнного стану в Україні залишається актуальним, особливо для тих, хто підлягає бронюванню. Відпустка заброньованого за кордоном — це складна і багатогранна тема, яка вимагає уважного аналізу законодавчих змін та практичних механізмів реалізації такого виїзду
12036

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді