Кабінет Міністрів України 28.08.2013 схвалив розроблений Міністерством юстиції проект Указу Президента України «Про внесення змін до Указу Президента України від 25 січня 2012 року № 33»
Проект розроблено з метою приведення Указу Президента «Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування» від 25.01.2013 № 33/2012 у відповідність до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики» від 14.05.2013 № 224-VII.
Запропоновані зміни стосуються встановлення механізму одержання інформації про попередню спеціальну перевірку щодо особи, стосовно якої така перевірка проводилася раніше.
Зокрема, пропонується встановити, що орган, на посаду в якому претендує особа, запитуватиме за останнім місцем роботи особи, де стосовно неї проводилася спеціальна перевірка, копію довідки про результати такої перевірки.
Крім того, передбачається удосконалення процедури опрацювання результатів проведення спеціальної перевірки та конкретизації рішень за її наслідками.
Так, з метою недопущення формальних відмов у прийнятті на службу особам у зв’язку з технічними помилками у поданій декларації чи автобіографії, передбачено право претендента на службу надати пояснення щодо виявлених розбіжностей у декларації та автобіографії, або виправити такі розбіжності. Водночас підставами для відмови у прийнятті на службу за результатами перевірки пропонується визначити виявлену невідповідність претендента на посаду встановленим законодавством вимогам, а також встановлення із врахуванням одержаних пояснень факту подання ним підроблених документів або неправдивих відомостей.
Запропоновані зміни сприятимуть вдосконаленню процедури проведення спеціальної перевірки, а відтак — механізму добору кадрів на службу в державних органах та органах місцевого самоврядування.
При підготовці використано інформаційне повідомлення Міністерства юстиції України
(http://www.minjust.gov.ua/)
Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.