Кабінет Міністрів України 28.08.2013 схвалив розроблений Міністерством юстиції проект Указу Президента України «Про внесення змін до Указу Президента України від 25 січня 2012 року № 33»
Проект розроблено з метою приведення Указу Президента «Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування» від 25.01.2013 № 33/2012 у відповідність до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики» від 14.05.2013 № 224-VII.
Запропоновані зміни стосуються встановлення механізму одержання інформації про попередню спеціальну перевірку щодо особи, стосовно якої така перевірка проводилася раніше.
Зокрема, пропонується встановити, що орган, на посаду в якому претендує особа, запитуватиме за останнім місцем роботи особи, де стосовно неї проводилася спеціальна перевірка, копію довідки про результати такої перевірки.
Крім того, передбачається удосконалення процедури опрацювання результатів проведення спеціальної перевірки та конкретизації рішень за її наслідками.
Так, з метою недопущення формальних відмов у прийнятті на службу особам у зв’язку з технічними помилками у поданій декларації чи автобіографії, передбачено право претендента на службу надати пояснення щодо виявлених розбіжностей у декларації та автобіографії, або виправити такі розбіжності. Водночас підставами для відмови у прийнятті на службу за результатами перевірки пропонується визначити виявлену невідповідність претендента на посаду встановленим законодавством вимогам, а також встановлення із врахуванням одержаних пояснень факту подання ним підроблених документів або неправдивих відомостей.
Запропоновані зміни сприятимуть вдосконаленню процедури проведення спеціальної перевірки, а відтак — механізму добору кадрів на службу в державних органах та органах місцевого самоврядування.
При підготовці використано інформаційне повідомлення Міністерства юстиції України
(http://www.minjust.gov.ua/)
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.