У листі від 07.04.2016 № 2164/3-16 Державна міграційна служба роз’яснила порядок внесення змін до паспорта громадянина України у разі зміни назви вулиці.
Так, прийнявши рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміну в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів, ці зміни вносять до реєстру територіальної громади, зі збереженням попередніх даних та із подальшим внесенням цієї інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.
Змінені відомості за бажанням особи безплатно вносять до документів, що містять відомості про місце проживання/перебування. Тобто чинне законодавство не зобов’язує особу звертатися до органів реєстрації для внесення відповідних відомостей до своїх документів.
Для власників біометричних паспортів інформація про реєстрацію їх місця проживання/перебування вноситься до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт, і зберігається у хронологічному порядку. Оскільки така інформація не зазначається в зоні візуальної перевірки паспорта, особа може вимагати надати їй довідку про реєстрацію місця проживання/перебування. Цей документ теж видається органом реєстрації та підтверджує реєстрацію місця проживання/перебування особи, зокрема у зв’язку зі зміною назви вулиці.