Змінено назву вулиці: чи змінювати інформацію про реєстрацію у паспорті

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Чинне законодавство не зобов’язує вносити зміни щодо перейменованої вулиці до документів, що містять відомості про місце проживання

У листі від 07.04.2016 № 2164/3-16 Державна міграційна служба роз’яснила порядок внесення змін до паспорта громадянина України у разі зміни назви вулиці.

Так, прийнявши рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміну в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів, ці зміни вносять до реєстру територіальної громади, зі збереженням попередніх даних та із подальшим внесенням цієї інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.

Змінені відомості за бажанням особи безплатно вносять до документів, що містять відомості про місце проживання/перебування. Тобто чинне законодавство не зобов’язує особу звертатися до органів реєстрації для внесення відповідних відомостей до своїх документів.

Для власників біометричних паспортів інформація про реєстрацію їх місця проживання/перебування вноситься до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт, і зберігається у хронологічному порядку. Оскільки така інформація не зазначається в зоні візуальної перевірки паспорта, особа може вимагати надати їй довідку про реєстрацію місця проживання/перебування. Цей документ теж видається органом реєстрації та підтверджує реєстрацію місця проживання/перебування особи, зокрема у зв’язку зі зміною назви вулиці.

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок та бланк довідки з місця роботи

Довідку з місця роботи роботодавець зобов’язаний видати на прохання працівника. Складаючи таку довідку, дотримайтесь законодавчих рекомендацій та скористайтеся зразком за ДСТУ 4163:2020
655571

Коли перевидавати накази

Час від часу секретар або діловод на підприємстві стикається із проблемою перевидавання наказів. Коли це необхідно робити? Адже строку дії наказу безпосередньо в документі не визначають — лише строки виконання окремих завдань або наказу загалом
5421

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
167331

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
482202

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді