Чинне законодавство не зобов’язує вносити зміни щодо перейменованої вулиці до документів, що містять відомості про місце проживання
У листі від 07.04.2016 № 2164/3-16 Державна міграційна служба роз’яснила порядок внесення змін до паспорта громадянина України у разі зміни назви вулиці.
Так, прийнявши рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміну в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів, ці зміни вносять до реєстру територіальної громади, зі збереженням попередніх даних та із подальшим внесенням цієї інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.
Змінені відомості за бажанням особи безплатно вносять до документів, що містять відомості про місце проживання/перебування. Тобто чинне законодавство не зобов’язує особу звертатися до органів реєстрації для внесення відповідних відомостей до своїх документів.
Для власників біометричних паспортів інформація про реєстрацію їх місця проживання/перебування вноситься до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт, і зберігається у хронологічному порядку. Оскільки така інформація не зазначається в зоні візуальної перевірки паспорта, особа може вимагати надати їй довідку про реєстрацію місця проживання/перебування. Цей документ теж видається органом реєстрації та підтверджує реєстрацію місця проживання/перебування особи, зокрема у зв’язку зі зміною назви вулиці.
Довідку з місця роботи роботодавець зобов’язаний видати на прохання працівника. Складаючи таку довідку, дотримайтесь законодавчих рекомендацій та скористайтеся зразком за ДСТУ 4163:2020
Час від часу секретар або діловод на підприємстві стикається із проблемою перевидавання наказів. Коли це необхідно робити? Адже строку дії наказу безпосередньо в документі не визначають — лише строки виконання окремих завдань або наказу загалом
Отримайте оригінали довіреностей, які видавали працівникові. Повноваження, зазначені в них, припиняються з його звільненням
Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування