Чинне законодавство не зобов’язує вносити зміни щодо перейменованої вулиці до документів, що містять відомості про місце проживання
У листі від 07.04.2016 № 2164/3-16 Державна міграційна служба роз’яснила порядок внесення змін до паспорта громадянина України у разі зміни назви вулиці.
Так, прийнявши рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміну в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів, ці зміни вносять до реєстру територіальної громади, зі збереженням попередніх даних та із подальшим внесенням цієї інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.
Змінені відомості за бажанням особи безплатно вносять до документів, що містять відомості про місце проживання/перебування. Тобто чинне законодавство не зобов’язує особу звертатися до органів реєстрації для внесення відповідних відомостей до своїх документів.
Для власників біометричних паспортів інформація про реєстрацію їх місця проживання/перебування вноситься до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт, і зберігається у хронологічному порядку. Оскільки така інформація не зазначається в зоні візуальної перевірки паспорта, особа може вимагати надати їй довідку про реєстрацію місця проживання/перебування. Цей документ теж видається органом реєстрації та підтверджує реєстрацію місця проживання/перебування особи, зокрема у зв’язку зі зміною назви вулиці.
Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
На підприємстві склалася ситуація, що директор захворів або екстрено виїхав. Проєкт документа підготували і погодили. Переробити його вже не можна. Що роботи?
Реєструйте вихідні листи в журналі. Листи і будь-які інші документи реєструйте, лише коли їх підписали. На допомогу вам шаблон такого журналу