ФСС роз’яснив порядок подання заяви-розрахунку про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Виконавчою дирекцією Фонду соцстраху запропоновано робочим органам відділень Фонду рекомендувати страхувальникам подавати зазначені заяви-розрахунки як в паперовому, так і в електронному вигляді

Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі — ФСС) в листі від 21.11.2016 № 2.4-16-2036 нагадав, що порядок фінансування страхувальників для надання застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів ФСС затверджено постановою правління ФСС від 22.12.2010 № 26.

Підставою для фінансування страхувальників-роботодавців робочими органами ФСС є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами.

При опрацюванні заяви-розрахунку робочі органи ФСС перевіряють правильність заповнення реквізитів, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ним єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

На підставі заяв-розрахунків страхувальників робочі органи відділення ФСС формують зведені заявки та передають їх до виконавчих дирекцій відділень ФСС, а ті, у свою чергу, після узагальнення інформації передають її до Виконавчої дирекції ФСС для отримання фінансування.

Робочі органи ФСС здійснюють фінансування страхувальників-роботодавців протягом 10 робочих днів після надходження заяви.

З метою оперативного опрацювання заяв-розрахунків страхувальників-роботодавців Виконавчою дирекцією ФСС в листі від 04.03.2011 № 01-16-387 запропоновано робочим органам відділень ФСС рекомендувати страхувальникам подавати зазначені заяви-розрахунки як в паперовому, так і в електронному вигляді.

 

Ольга Савченко,
експерт Експертус: Кадри

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Унесення запису про зміну прізвища у трудову книжку

До трудової книжки необхідно внести зміни у зв’язку зі зміною прізвища працівника. Найчастіша причина цього — реєстрація або розірвання шлюбу. Розглянемо основні етапи при внесенні запису про зміну прізвища у трудову книжку.
95704

Звільнення під час воєнного стану: підстави і порядок

Особливості звільнення під час воєнного стану в Україні регламентуєт Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX (далі — Закон № 2136), адже він має тимчасовий пріоритет над КЗпП. Закон № 2136 вніс зміни й у порядок припинення трудових відносин. Які нюанси необхідно врахувати під час звільнення працівника під час воєнного стану, розберемо у статті
185730

Типова форма П-2 «Особова картка працівника»

Заповнений бланк особової картки працівника — основний обліковий документ будь-якого працівника. Для зручності ведення документації затверджена типова форма П-2 (особова картка працівника), що є прикладом уніфікації первинного обліку. Для чого потрібна особова картка працівника (П-2 бланк)? Які особливості заповнення передбачає бланк П-2 (особова картка працівника)? Чи заповнюється картка П-2 для сумісників? Відповіді на ці питання — у статті.
42262

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді