Перший робочий день після новорічних свят: як і його зробити святковим?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Повертаючись на роботу після тривалих свят, мало хто відчуває радість. Енергії — нуль, настрій – негативний, купа справ… Аби вихід на роботу не перетворився на жахіття, пропонуємо кілька приємних і простих рішень.

Основна причина післясвяткової депресії полягає в тому, що люди поспішають першого ж робочого дня зануритися у роботу. Психологи категорично не рекомендують цього робити. Це не лише загрожує депресією, а й абсолютно непродуктивно. Ліпше братися до справи поступово (не повільно, а саме поступово). Організм потребує часу на адаптацію. На «розминку» відведіть два-три дні. Починайте з легших справ, що не потребують великих зусиль, приміром, з перевірки пошти та наведення ладу в шухлядах робочого столу. Нехай обідня перерва цього дня буде трохи довшою, але ви встигнете поділитися з колегами враженнями від промайнувших свят.

Якщо ви – керівник, то першого дня можна, наприклад, запланувати зустрічі з керівниками підрозділів. Не варто у перші дні приймати важливі, відповідальні рішення. Як свідчить практика, найсильніший стрес керівника пов’язаний не з тривалими святами, а з помилковим рішенням, що його прийнято одразу після них.

Аби повернення у робочий ритм не перетворилося на катастрофу, продумайте, як проводитиме вечори – нехай першого тижня вони будуть більш насичені та цікаві, аніж зазвичай. Аби підняти настрій, влаштуйте ще одне свято на робочому місці. Наприклад, вечірку новорічних історій, під час якої колеги зможуть розповісти, хто і як зустрів Новий рік та Різдво.

Психологи радять налаштуватися на очікування чогось позитивного: свята Водохрещі, Масляної, а відтак і до весни недовго. Існує ще один психологічний фокус, що багатьом стає у пригоді. Треба зробити просту річ – змінити щось у житті. Про глобальне не йдеться. Не кваптеся брати шлюб чи змінювати роботу. Просто переставте меблі вдома чи в офісі, змініть зачіску чи колір волосся, справте обнову.

І ще – важливий момент. Психологи не радять одразу після свят сідати на дієту. Голодування у поганому настрої — найкоротший шлях до ще більшого стресу. Спочатку навчитеся знову посміхатися, а вже потім переходьте на кефір. Краще подаруйте організму приємне фізичне навантаження, приміром, підіть на йогу або в басейн.

Доброго до Вас робочого тижня!

Ваша команда Експертус: Кадри

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Доповідна записка: види, зразок та порядок оформлення

Доповідна записка — один із найпоширеніших документів внутрішнього службового листування. Її використовують для інформування керівництва, фіксації подій, ініціювання рішень або опису порушень трудової дисципліни. Оскільки цей документ застосовується у всіх сферах діяльності організацій, важливо знати, як оформити різні види доповідних записок, одержати зразок доповідної записки на працівника ― детально у цій статті
202114

Зразок заяви про прийняття на роботу

Заява — це письмове офіційне повідомлення і/або прохання, яке подають на ім’я посадової особи, зазвичай — це керівник організації.
511298

Зразок характеристики на працівника

Характеристика на працівника — це документ, у якому викладено відомості про його службову (трудову) та громадську діяльність, а також надано оцінку ділових і моральних якостей. Особливості оформлення характеристики працівника, підказки для опису його якостей та зразок відгуку з місця роботи, — чекають на вас у статті
390056

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
707790

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді