Із 01.01.2017 поріг декларування визначається у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня звітного року
Національне агентство з питань запобігання корупції акцентувало увагу, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 № 1774-VIII внесені зміни до інформації, що зазначається в декларації.
Так, внесено зміни до статті 46 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700), а саме: з 01.01.2017 при зазначенні відомостей про цінне рухоме майно, отримані (нараховані) доходи у вигляді подарунків, наявні грошові активи, фінансові зобов’язання, видатки та правочини встановлений Законом № 1700 поріг декларування визначається у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня звітного року (на 01.01.2017 — 1600 грн.).
При цьому НАЗК зауважує, що при заповненні декларацій за 2016 рік застосовується розмір мінімальної заробітної плати, встановлений на 01.01.2016 (1378 грн.).
Окрім того, з 01.01.2017 суб’єкти декларування повідомляють НАЗК про суттєві зміни у своєму в майновому стані (частина 2 ст. 52 Закону № 1700), якщо отриманий ними дохід, придбане майно перевищують суму в розмірі 50 прожиткових мінімумів (станом на 01.01.2017 — 80 000 гривень), установлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.
За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції
Доповідна записка — один із найпоширеніших документів внутрішнього службового листування. Її використовують для інформування керівництва, фіксації подій, ініціювання рішень або опису порушень трудової дисципліни. Оскільки цей документ застосовується у всіх сферах діяльності організацій, важливо знати, як оформити різні види доповідних записок, одержати зразок доповідної записки на працівника ― детально у цій статті
Допустити працівника до роботи роботодавець може лише після укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням
Заява — це письмове офіційне повідомлення і/або прохання, яке подають на ім’я посадової особи, зазвичай — це керівник організації.
Характеристика на працівника — це документ, у якому викладено відомості про його службову (трудову) та громадську діяльність, а також надано оцінку ділових і моральних якостей. Особливості оформлення характеристики працівника, підказки для опису його якостей та зразок відгуку з місця роботи, — чекають на вас у статті
Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця