Виникли запитання при заповненні е-декларації — телефонуйте на гарячу лінію

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Цілодобова інтерактивна голосова допомога запроваджена для технічної підтримки Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) повідомило, що на запитання, пов’язані із заповненням е-декларацій, можна отримати відповіді за номером телефону: (+38 044) 200 06 94.

Інтерактивним меню телефонної лінії передбачено, що на першому етапі користувач, який зателефонував на лінію підтримки, обиратиме: технічного характеру його питання чи щодо заповнення декларації. В подальшому меню відкриватиме низку напрямків, які надають користувачеві можливість дізнатися саме про те, що цікавить. Серед цих напрямків:

  • порядок реєстрації на порталі та подачі декларації;
  • порядок зміни цифрового підпису, авторизація з використанням захищеного носія.

Також користувачам надаватимуться рекомендації, що робити, якщо невірно зазначена електронна адреса або не надходить лист-підтвердження авторизації. Для вирішення інших питань є можливість зв’язатися з оператором у робочий час, з 9:00 до 18:00.

Окрім того НАЗК нагадує, що до 01.04.2017 електронні декларації мають заповнити особи, які відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700) займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також особи, які для цілей Закону № 1700 є або прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Журнал реєстрації наказів з кадрових питань

Робота з наказами, особливості їх опрацювання, формування у справи, зберігання залежить від того, до якого виду належить наказ. Про всі тонкощі читайте у статті.
171797

Особова картка П-2: як вести

Особова картка працівника — основний обліковий документ. Хто заповнює особову картку працівника? Що має містити особова картка, зразок заповнення та внесення змін? Де знайти бланк особової картки П-2? Відповіді на ці питання, правила заповнення особової картки працівника а також зразок особової картки працівника П-2 — у статті
235572

Колективний договір

Порядок укладання колективного договору викликає у роботодавців безліч запитань. Як має виглядати типовий колективний договір? Колективний договір: обов'язковий чи ні? Чи потрібно реєструвати колективний договір? Чи передбачено відповідальність за відсутність колективного договору? Знайдіть відповіді у статті
192659

Доповідна записка: види, зразок та порядок оформлення

Доповідна записка — один із найпоширеніших документів внутрішнього службового листування. Її використовують для інформування керівництва, фіксації подій, ініціювання рішень або опису порушень трудової дисципліни. Оскільки цей документ застосовується у всіх сферах діяльності організацій, важливо знати, як оформити різні види доповідних записок, одержати зразок доповідної записки на працівника ― детально у цій статті
202467

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді