Сервіс онлайн-перевірки дійсності паспортів запрацював

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Новий онлайн-сервіс надає можливість швидко та безплатно зробити перевірку у базах даних недійсних, викрадених або втрачених паспортів міграційної служби та МВС.

06.04.2017 Голова Державної міграційної служби Україні Максим Соколюк презентував новий онлайн-сервіс. Сервіс доступний на сайті міграційної служби за посиланням >>>.

Як зазначив під час презентації Максим Соколюк, сервіс буде особливо корисним для громадян та організацій, які довіряють свої кошти та/або майно іншим громадянам і покликаний викорінити окремі види шахрайства за допомогою підроблених паспортів.

Ураховуючи слабкий захист від підроблення паспортів зразка 1994 року (книжечок), з січня 2016 року в Україні запроваджено новий біометричний ID-паспорт, проте поступова заміна документів триватиме кілька років, отже новий онлайн-сервіс дозволить уникнути будь-яких зловживань у сфері обігу паспортів старого зразка.

Максим Соколюк зазначив, що на сьогодні сервіс містить інформацію про більш ніж 950 тисяч недійсних документів і оновлюється щодоби. Сервіс наразі працює у тестовому режимі і у випадку виявлення помилок у його роботі громадяни можуть інформувати міграційну службу за допомогою форми зворотного зв’язку.

За інформацією Державної міграційної служби України 

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру та здійснює розрахунок середньосписочної чисельності працівників. Наш калькулятор середньооблікової кількості працівників допоможе обрахувати таку кількість за вибраний період часу.
48246

Номенклатура справ 2026

Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів
1516

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
1654

Зразок та бланк довідки з місця роботи

Довідку з місця роботи роботодавець зобов’язаний видати на прохання працівника. Складаючи таку довідку, дотримайтесь законодавчих рекомендацій та скористайтеся зразком за ДСТУ 4163:2020
655568

Унесення запису про зміну прізвища у трудову книжку

До трудової книжки необхідно внести зміни у зв’язку зі зміною прізвища працівника. Найчастіша причина цього — реєстрація або розірвання шлюбу. Розглянемо основні етапи при внесенні запису про зміну прізвища у трудову книжку.
96525

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді