Новий онлайн-сервіс надає можливість швидко та безплатно зробити перевірку у базах даних недійсних, викрадених або втрачених паспортів міграційної служби та МВС.
06.04.2017 Голова Державної міграційної служби Україні Максим Соколюк презентував новий онлайн-сервіс. Сервіс доступний на сайті міграційної служби за посиланням >>>.
Як зазначив під час презентації Максим Соколюк, сервіс буде особливо корисним для громадян та організацій, які довіряють свої кошти та/або майно іншим громадянам і покликаний викорінити окремі види шахрайства за допомогою підроблених паспортів.
Ураховуючи слабкий захист від підроблення паспортів зразка 1994 року (книжечок), з січня 2016 року в Україні запроваджено новий біометричний ID-паспорт, проте поступова заміна документів триватиме кілька років, отже новий онлайн-сервіс дозволить уникнути будь-яких зловживань у сфері обігу паспортів старого зразка.
Максим Соколюк зазначив, що на сьогодні сервіс містить інформацію про більш ніж 950 тисяч недійсних документів і оновлюється щодоби. Сервіс наразі працює у тестовому режимі і у випадку виявлення помилок у його роботі громадяни можуть інформувати міграційну службу за допомогою форми зворотного зв’язку.
За інформацією Державної міграційної служби України
Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру та здійснює розрахунок середньосписочної чисельності працівників. Наш калькулятор середньооблікової кількості працівників допоможе обрахувати таку кількість за вибраний період часу.
Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
Довідку з місця роботи роботодавець зобов’язаний видати на прохання працівника. Складаючи таку довідку, дотримайтесь законодавчих рекомендацій та скористайтеся зразком за ДСТУ 4163:2020
До трудової книжки необхідно внести зміни у зв’язку зі зміною прізвища працівника. Найчастіша причина цього — реєстрація або розірвання шлюбу. Розглянемо основні етапи при внесенні запису про зміну прізвища у трудову книжку.