Голови райдержадміністрацій більше не держслужбовці — як рахувати стаж держслужби

Нацдержслужба вважає, що час перебування на посадах голів місцевих державних адміністрацій та їх заступників, які не є держслужбовцями, з 15.11.2017 не зараховують до стажу державної служби. Утім...

Національне агентство України з питань державної служби (лист від 23.01.2018 № 46-р/з) нагадало, що згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби» від 09.11.2017 № 2190-VIII (далі — Закон № 2190) дія Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) не поширюється на голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників (підп. 1 п. 3 Закону № 2190).

На думку НАДС, голови місцевих державних адміністрацій, їх перші заступники та заступники втратили статус держслужбовця з дня набрання чинності Закону № 2190, тобто 15.11.2017. З цієї дати час перебування на посадах голів місцевих державних адміністрацій та їх заступників, які не належать до посад держслужби, не зараховують до стажу держслужби.

Утім, означена позиція суперечить попереднім роз’ясненням НАДС. Так, зокрема, в листі від 13.07.2016 № 12-5013/16 щодо порядку дій при зміні статусу держслужбовця на працівника, який виконує функції з обслуговування, чи працівника патронатної служби НАДС наголошує — упродовж двох місяців від дати повідомлення про зміни або меншого строку (за згодою), за працівниками зберігають всі умови та гарантії, встановлені до 01.05.2016 (дата набрання чинності Закону № 889).

Окрім того, на період повідомлення голів місцевих державних адміністрацій про зміну істотних умов праці вони мають виконувати повноваження керівника держслужби (лист НАДС від 27.11.2017 № 43-р/з).

Ольга Догадіна,
провідний експерт Експертус Кадри

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
64113

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
40290

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
563886

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
44304

Обчислення стажу державної служби

При прийнятті особи на державну службу їй обчислюють стаж державної служби. Цей стаж дає право на встановлення державному службовцю надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки
43401

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді