7 поширених порушень антикорупційного законодавства в державних органах

Найчастіше в державних органах та органах місцевого самоврядування забувають перевірити факт подання декларації або повідомити НАЗК про такі факти.

НАЗК оприлюднило перелік порушень антикорупційного законодавства державними органами та органами місцевого самоврядування (далі — ОМС), виявлених під час перевірок:

  • суб’єкти декларування не подають (подають несвоєчасно) декларації, повідомлення про суттєві зміни у майновому стані;
  • державний орган та ОМС не перевіряють факт подання суб’єктами декларування, які в ньому працюють (працювали), декларацій та не повідомляють НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання декларацій;
  • державні органи (ОМС) порушують вимоги законодавства, пов’язані з підготовкою та виконанням антикорупційних програм;
  • державні органи (ОМС) не вживають заходів для запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
  • посадові особи державних органів (ОМС) порушують вимоги щодо передачі в управління іншій особі підприємств або корпоративних прав, які їм належать;
  • державні органи (ОМС) приймають рішення про призначення працівників на посади, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, без проведення стосовно них спеціальної перевірки;
  • державні органи (ОМС) не забезпечують умови для повідомлень працівниками органів про порушення вимог антикорупційного законодавства іншою особою через спеціальні телефонні лінії, офіційні веб-сайти, засоби електронного зв’язку.

Крім того, держоргани порушують вимоги щодо утворення (визначення) та функціонування підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції на підприємствах, в установах та організаціях, які належать до сфери управління держоргану.

За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
64113

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
40290

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
563886

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
44304

Обчислення стажу державної служби

При прийнятті особи на державну службу їй обчислюють стаж державної служби. Цей стаж дає право на встановлення державному службовцю надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки
43401

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді