7 поширених порушень антикорупційного законодавства в державних органах

Найчастіше в державних органах та органах місцевого самоврядування забувають перевірити факт подання декларації або повідомити НАЗК про такі факти.

НАЗК оприлюднило перелік порушень антикорупційного законодавства державними органами та органами місцевого самоврядування (далі — ОМС), виявлених під час перевірок:

  • суб’єкти декларування не подають (подають несвоєчасно) декларації, повідомлення про суттєві зміни у майновому стані;
  • державний орган та ОМС не перевіряють факт подання суб’єктами декларування, які в ньому працюють (працювали), декларацій та не повідомляють НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання декларацій;
  • державні органи (ОМС) порушують вимоги законодавства, пов’язані з підготовкою та виконанням антикорупційних програм;
  • державні органи (ОМС) не вживають заходів для запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
  • посадові особи державних органів (ОМС) порушують вимоги щодо передачі в управління іншій особі підприємств або корпоративних прав, які їм належать;
  • державні органи (ОМС) приймають рішення про призначення працівників на посади, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, без проведення стосовно них спеціальної перевірки;
  • державні органи (ОМС) не забезпечують умови для повідомлень працівниками органів про порушення вимог антикорупційного законодавства іншою особою через спеціальні телефонні лінії, офіційні веб-сайти, засоби електронного зв’язку.

Крім того, держоргани порушують вимоги щодо утворення (визначення) та функціонування підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції на підприємствах, в установах та організаціях, які належать до сфери управління держоргану.

За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
67020

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
41217

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
603131

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
45591

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді