ФСС планує осучаснити підходи до обслуговування страхувальників і обіцяє, що новації будуть корисними і роботодавцю, і працівнику.
Виконавча дирекція ФСС ініціювала затвердження нового порядку фінансування страхувальників. Порядок не змінюватиме механізм фінансування, натомість урахує зміни у законодавстві, внесені протягом останніх кількох років.
Проект запровадить норми, які мають на меті упередити помилки при проведенні нарахувань. До того, як прийняти рішення про фінансування ФСС попередньо контролюватиме правильність нарахування виплат і, якщо виявить помилки, — надасть роботодавцю рекомендації по їх виправленню.
Порядок затверджуватиме нову форму заяви-розрахунку, яку можна буде подати в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
Працівники отримають додаткову гарантію щодо своєчасності виплат — роботодавець буде інформувати робочі органи виконавчої дирекції Фонду про виплату коштів повідомленням.
На думку авторів проекту, новий порядок дасть змогу спростити звітність роботодавця та зменшити кількість перевірок..
Ігор Шаповалов,
експерт Експертус Кадри
Вакансій багато — кандидатів мало. Щоб не стикатися з цим та заощадити свій час, складіть правильне оголошення про прийом на роботу. Зразок оголошення про прийом на роботу має не лише привернути увагу потенційних кандидатів, а й відповідати законодавству та не дискримінувати жодну категорію осіб. Усе про вдалий зразок оголошення на роботу — у статті.
Якщо ваше підприємство належить до тих, що стрімко розвиваються, ви плануєте створювати нові підрозділи, філіали, добирати нових працівників, варто знати: це — додатковий оберемок кадрових справ. В нагоді стане зручний сервіс — «Калькулятор кількості кадровиків». Він зекономить ваш час на розрахунках і дасть змогу ліпше підготуватися до розмови з керівником про нагальну потребу прийняти на роботу ще одного працівника відділу кадрів.
Атестація робочих місць за умовами праці: для чого проводиться, чи забезпечує кадрова служба підприємства її проведення та чи можна відтермінувати в умовах воєнного стану. На ці запитання знайдете відповіді у статті.
Як правильно сформувати кадровий резерв, а потім ефективно працювати з резервістами? Покроковий алгоритм допоможе вирішити ці завдання, а також сприятиме покращенню процесу відбору персоналу при переведенні на інші посади, навчанні працівників новим професіям, методам праці, технологіям.
Мотивація працівників в сучасних умовах — одне із найважливіших завдань HR-менеджерів та кадровиків. Для того щоб правильно мотивувати до роботи підлеглих, керівник має насамперед добре розуміти людську природу. Пропонуємо вам 12 ідей, які допоможуть надихнути персонал на плідну роботу у 2020 році. Не відкладайте на потім, адже рік вже розпочався.