Державна фіскальна служба роз’яснила, як виправити помилку в повідомленні про прийняття на роботу і наскільки штрафонебезпечна така хиба.
Взірцева колекція кадровика:
Подати повідомлення — святий обов’язок роботодавця. Кожного. Зробити це треба до того, як людина стане до роботи. Повідомляти ДФС треба тільки в разі укладення трудового договору. Про ЦПХ повідомляти не треба.
Форма повідомлення про прийняття працівника на роботу — у постанові КМУ від 17.06.2015 № 413.
Строк зберігання для повідомлень ДФС про прийняття працівників
Є два типи повідомлень:
- початкове – використовуємо щоб інформувати про прийняття працівника;
- скасовуюче — подаємо, якщо припустилися помилки та треба внести зміни до повідомлення.
Алгоритм від ДФС такий:
Якщо припустилися помилки як-от помилка в імені, по батькові, ідентифікаційному коді, даті прийняття, даті наказу тощо, подайте повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими відомостями та водночас подайте повідомлення типу "початкове" з правильними даними.
Штрафів за таку помилку й уточнення інформації в законодавстві немає, тож виправляйте помилки і не лякайтеся, що оштрафують.
Аналогічну позицію висловила очільник експертної команди журналу «Кадровик-01» Ірина Житкова.
Команда «Експертус Кадри» за роз’ясненнями Головного управління ДФС у Запорізькій області
Перед тим як допустити нового працівника до виконання обов’язків, подайте повідомлення в податкову про прийняття його на роботу. Скачайте шаблон та скористайтеся зразком і підказками від наших фахівців, щоб правильно заповнити бланк повідомлення.
Часом обставини складаються так, що новоприйнятий працівник не вийшов на роботу. В такому випадку необхідно повідомити ДПС про анулювання повідомлення про прийняття на роботу. В які строки це необхідно зробити? Чи передбачена відповідальність за неподання скасовуючого повідомлення про прийняття на роботу?
На час воєнного стану пріоритет в трудовому законодавстві належить Закону № 2136. За яким договором приймати на роботу в умовах війни, кому можна встановлювати випробування, та як повідомити ДПС про прийняття нового працівника під час воєнного стану 2023, роз’яснюємо у статті.
Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Тому відповідно до ст. 21 КЗпП ФОП мають укладати трудові договори з найманими працівниками
Працівника допускають до роботи лише після, зокрема ДФС про прийняття працівника на роботу. Під час заповнення повідомлення про прийняття на роботу з тих чи тих причин можна припуститися помилки. А чи можна та як її виправити?