Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилини

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
5 лютогот МВС разом з Державною міграційною службою презентували нову опцію — Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-карту. Встановлення КЕП на ID-карту дає ряд переваг у електронному сервісі, як державних органів, так і бізнесу. Сама процедура встановлення є безкоштовною.

Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилини

Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков нагадав, що ID-карта видається на основі Єдиного державного реєстру, має надійний захист, містить біометричні дані та дані обміну між всіма реєстрами.

Довідково

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) це один з атрибутів електронного документа, що підтверджує його справжність і приналежність конкретному громадянину. За допомогою електронного підпису можна отримати доступ до інформаційних державним системам і користуватися електронними сервісами.

«Сьогодні ми презентуємо ID–карту, як носій електронного підпису. Це можливе зчитування даних всіма операційними системами, перевірка достовірності даних, інструмент автоматизованої ідентифікації та використання у якості надійного захисту за рахунок електронного підпису. Це означає, що ви можете користуватися електронними сервісами. Як державного органу, так і бізнесу. В тому числі реєструвати бізнес. З сьогоднішнього дня електронний підпис на ID-карту можна отримати безкоштовно», розповів пан Аваков.

Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилиниДізнайтеся, як вносити відомості до особової картки П-2 за даними ID-паспорта

Послуга доступна для громадян України, які досягли вісімнадцяти років. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становить 2 роки.

На сьогодні послугу можна отримати двома способами:

  1. одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
  2. записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

УВАГА! для запису КЕП на чіп ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її отримання.

МВС наголошує, що оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюється за бажанням. Однак, в разі небажання власника ID-картки отримати таку послугу, він не зможе скористатися усіма перевагами електронного цифрового підпису.

З свого боку нагадуємо, щоб оформити «Електронну трудову книжку» на порталі ПФУ теж знадобитьсянеобхідно мати КЕП.

Голова міграційної служби Максим Соколюк нагадав, що із 2015 року ДМС запроваджує біометричні документи. Наразі оформлено понад 15 мільйонів закордонних біометричних паспортів.

М. Соколюк розповів: «З 2016 року ми запровадили нову ID-карту. З Туреччиною та Грузією з 2017 року та з 2018 року відповідно у нас діє угода про безперешкодний в’їзд саме по ID-картам, тобто за внутрішнім документом. Наразі тривають перемовини з іншими країнами».

Першим громадянином України, який скористався безкоштовною послугою Міграційної служби, став Президент України. Кваліфікований електронний підпис було записано на новий паспорт у формі ID-картки Президента, отриманий ним замість старого паспорта-книжечки.

Після оформлення ID-картки з КЕП Володимир Зеленський поділився враженнями: «Дуже круто. Дуже швидко. В цілому вся процедура тривала три хвилини. Деякий час витратили на введення особистих даних. Є електронний підпис».

Президент звернув увагу, що і послуга з внесення електронного підпису в паспорт громадянина України, і запуск додатка «Дія», презентація якого попередньо запланована на 6 лютого, є прикладами реалізації стратегії нинішньої влади «Держава у смартфоні».

Крім того, Володимир Зеленський ознайомився з перевагами використання біометричного документа за допомогою спеціального ридера (портативного комп’ютера), щоб віддалено отримати доступ до Електронного кабінету водія.

За інформацією Єдиного порталу органів системи МВС України

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Трудовий договір про роботу за сумісництвом: укладаємо правильно

Працівник має право укладати трудовий договір як і в одній, так і в декількох установах, організаціях одночасно. Таке право передбачає частина 2 статті 21 КЗпП. Тому працівник, окрім основного трудового договору, має можливість укласи і трудовий договір про роботу за сумісництвом.
78262

Військовий облік

Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
48921

Класифікатор професій: чинний

Національний класифікатор України «Класифікатор професій» призначений для застосування всіма роботодавцями під час підготовки штатного розпису чи для запису про роботу у трудові книжки працівників. У статті ви знайдете відповідь на такі питання: як працювати з Класифікатором професій та здійснювати пошук по класифікатору професій, для чого необхідний діючий Класифікатор професій, як працює класифікатор професій «пошук по назві»?
205159

Допомога на поховання

Втрата близької людини завжди є великим потрясінням для родини. У цей складний час держава, соціальні фонди та роботодавці надають фінансову підтримку у вигляді допомоги на поховання. Як оформлюється допомога на поховання працівника? Чи реалізовується на практиці допомога на поховання в Україні? Як виглядає зразок заяви на матеріальну допомогу на поховання? Відповіді на ці питання та усі нюанси, що тягне за собою грошова допомога на поховання — у статті
136176

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді