Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилини

5 лютогот МВС разом з Державною міграційною службою презентували нову опцію — Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-карту. Встановлення КЕП на ID-карту дає ряд переваг у електронному сервісі, як державних органів, так і бізнесу. Сама процедура встановлення є безкоштовною.

Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилини

Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков нагадав, що ID-карта видається на основі Єдиного державного реєстру, має надійний захист, містить біометричні дані та дані обміну між всіма реєстрами.

Довідково

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) це один з атрибутів електронного документа, що підтверджує його справжність і приналежність конкретному громадянину. За допомогою електронного підпису можна отримати доступ до інформаційних державним системам і користуватися електронними сервісами.

«Сьогодні ми презентуємо ID–карту, як носій електронного підпису. Це можливе зчитування даних всіма операційними системами, перевірка достовірності даних, інструмент автоматизованої ідентифікації та використання у якості надійного захисту за рахунок електронного підпису. Це означає, що ви можете користуватися електронними сервісами. Як державного органу, так і бізнесу. В тому числі реєструвати бізнес. З сьогоднішнього дня електронний підпис на ID-карту можна отримати безкоштовно», розповів пан Аваков.

Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилиниДізнайтеся, як вносити відомості до особової картки П-2 за даними ID-паспорта

Послуга доступна для громадян України, які досягли вісімнадцяти років. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становить 2 роки.

На сьогодні послугу можна отримати двома способами:

  1. одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
  2. записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

УВАГА! для запису КЕП на чіп ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її отримання.

МВС наголошує, що оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюється за бажанням. Однак, в разі небажання власника ID-картки отримати таку послугу, він не зможе скористатися усіма перевагами електронного цифрового підпису.

З свого боку нагадуємо, щоб оформити «Електронну трудову книжку» на порталі ПФУ теж знадобитьсянеобхідно мати КЕП.

Голова міграційної служби Максим Соколюк нагадав, що із 2015 року ДМС запроваджує біометричні документи. Наразі оформлено понад 15 мільйонів закордонних біометричних паспортів.

М. Соколюк розповів: «З 2016 року ми запровадили нову ID-карту. З Туреччиною та Грузією з 2017 року та з 2018 року відповідно у нас діє угода про безперешкодний в’їзд саме по ID-картам, тобто за внутрішнім документом. Наразі тривають перемовини з іншими країнами».

Першим громадянином України, який скористався безкоштовною послугою Міграційної служби, став Президент України. Кваліфікований електронний підпис було записано на новий паспорт у формі ID-картки Президента, отриманий ним замість старого паспорта-книжечки.

Після оформлення ID-картки з КЕП Володимир Зеленський поділився враженнями: «Дуже круто. Дуже швидко. В цілому вся процедура тривала три хвилини. Деякий час витратили на введення особистих даних. Є електронний підпис».

Президент звернув увагу, що і послуга з внесення електронного підпису в паспорт громадянина України, і запуск додатка «Дія», презентація якого попередньо запланована на 6 лютого, є прикладами реалізації стратегії нинішньої влади «Держава у смартфоні».

Крім того, Володимир Зеленський ознайомився з перевагами використання біометричного документа за допомогою спеціального ридера (портативного комп’ютера), щоб віддалено отримати доступ до Електронного кабінету водія.

За інформацією Єдиного порталу органів системи МВС України

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо діловодний 2024-й та розпочинаємо 2025-й: шість невідкладних справ

Завершення діловодного року — це завжди звітність, журнали з діловодства та перевірка ведення документообігу протягом року. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів завжди викликають низку питань: які загальні правила ведення діловодства, як має бути влаштована організація діловодства на підприємстві, де знайти реєстраційні форми діловода? Наші експерти підготували відповіді на ці та інші питання про ведення діловодства на підприємстві.
5484

Подання до ТЦК та СП списку громадян, що підлягають приписці до призовних дільниць: порядок та зразок

Щороку до 1 грудня усі підприємства зобов’язані подавати до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК та СП) списки працівників, які підлягають приписці до призовних дільниць. Кого включати в такий список та інші вимоги до подання, — читайте у статті.
41164

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
19208

Запис в трудову книжку про прийняття на роботу

Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі (ч. 3 ст. 48 КЗпП).
96913

Щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці: кому та за яких умов надається

Гарантовані 24 дні відпочинку на рік — не межа. Окрім щорічної основної відпустки, деяким працівникам встановлюються щорічні додаткові відпустки, зокрема — додаткова відпустка за особливий характер праці. Які працівники можуть претендувати на неї та скільки додатково відпочивати, — детально у статті.
26037

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді