Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилини

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
5 лютогот МВС разом з Державною міграційною службою презентували нову опцію — Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-карту. Встановлення КЕП на ID-карту дає ряд переваг у електронному сервісі, як державних органів, так і бізнесу. Сама процедура встановлення є безкоштовною.

Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилини

Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков нагадав, що ID-карта видається на основі Єдиного державного реєстру, має надійний захист, містить біометричні дані та дані обміну між всіма реєстрами.

Довідково

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) це один з атрибутів електронного документа, що підтверджує його справжність і приналежність конкретному громадянину. За допомогою електронного підпису можна отримати доступ до інформаційних державним системам і користуватися електронними сервісами.

«Сьогодні ми презентуємо ID–карту, як носій електронного підпису. Це можливе зчитування даних всіма операційними системами, перевірка достовірності даних, інструмент автоматизованої ідентифікації та використання у якості надійного захисту за рахунок електронного підпису. Це означає, що ви можете користуватися електронними сервісами. Як державного органу, так і бізнесу. В тому числі реєструвати бізнес. З сьогоднішнього дня електронний підпис на ID-карту можна отримати безкоштовно», розповів пан Аваков.

Безкоштовно отримати Кваліфікований електронний підпис на свою ID-карту можна всього за 3 хвилиниДізнайтеся, як вносити відомості до особової картки П-2 за даними ID-паспорта

Послуга доступна для громадян України, які досягли вісімнадцяти років. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становить 2 роки.

На сьогодні послугу можна отримати двома способами:

  1. одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
  2. записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

УВАГА! для запису КЕП на чіп ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її отримання.

МВС наголошує, що оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюється за бажанням. Однак, в разі небажання власника ID-картки отримати таку послугу, він не зможе скористатися усіма перевагами електронного цифрового підпису.

З свого боку нагадуємо, щоб оформити «Електронну трудову книжку» на порталі ПФУ теж знадобитьсянеобхідно мати КЕП.

Голова міграційної служби Максим Соколюк нагадав, що із 2015 року ДМС запроваджує біометричні документи. Наразі оформлено понад 15 мільйонів закордонних біометричних паспортів.

М. Соколюк розповів: «З 2016 року ми запровадили нову ID-карту. З Туреччиною та Грузією з 2017 року та з 2018 року відповідно у нас діє угода про безперешкодний в’їзд саме по ID-картам, тобто за внутрішнім документом. Наразі тривають перемовини з іншими країнами».

Першим громадянином України, який скористався безкоштовною послугою Міграційної служби, став Президент України. Кваліфікований електронний підпис було записано на новий паспорт у формі ID-картки Президента, отриманий ним замість старого паспорта-книжечки.

Після оформлення ID-картки з КЕП Володимир Зеленський поділився враженнями: «Дуже круто. Дуже швидко. В цілому вся процедура тривала три хвилини. Деякий час витратили на введення особистих даних. Є електронний підпис».

Президент звернув увагу, що і послуга з внесення електронного підпису в паспорт громадянина України, і запуск додатка «Дія», презентація якого попередньо запланована на 6 лютого, є прикладами реалізації стратегії нинішньої влади «Держава у смартфоні».

Крім того, Володимир Зеленський ознайомився з перевагами використання біометричного документа за допомогою спеціального ридера (портативного комп’ютера), щоб віддалено отримати доступ до Електронного кабінету водія.

За інформацією Єдиного порталу органів системи МВС України

додаток

Зміни в порядку ведення Списків призовників, військовозобов’язаних та резервістів

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт про відсутність працівника на роботі: зразок за ДСТУ 4163:2020

Роботодавець не має права звільнити працівника, лише тому, що він не прийшов на роботу. Відсутність працівника та факт того, що з ним намагалися зв’язатися необхідно зафіксувати документально. Скачайте зразок акта за ДСТУ 4163:2020 про відсутність працівника на роботі та користуйтеся ним як шаблоном, щоб дотриматись вимог законодавства й уникнути претензій з боку працівників і перевіряльників.
92590

Виробничий календар кадровика на вересень 2025

Календар кадровика на вересень 2025 уже тут! З ним легко визначити норму робочого часу, кількість робочих і вихідних днів, а також тривалість робочого часу у вересні 2025. Не пропустите важливі дати й зможете завчасно підготувати звіти у вересні 2025. А ще — бонус: яскраві тематичні заставки на робочий стіл!
987

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
7348

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді