Мінсоцполітики оприлюднило проект наказу «Про внесення змін до деяких наказів Мінсоцполітики з питань надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, та державної підтримки підприємствам та організаціям, які засновані громадськими організаціями інвалідів»
Мінсоцполітики оприлюднило проект наказу «Про внесення змін до деяких наказів Мінсоцполітики з питань надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, та державної підтримки підприємствам та організаціям, які засновані громадськими організаціями інвалідів».
Мінсоцполітики планує спростити механізм надання державної допомоги та визначити більш конкретні та реальні строки розгляду документів та прийняття рішень щодо надання таким підприємствам державної допомоги.
Відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі — Фонд) розглядатиме та перевірятиме подані підприємствами документи протягом 20 робочих днів, замість 10.
Пропонується перевіряти подані документи Фондом (центральним апаратом) протягом семи робочих днів (на сьогодні строки перевірки документів не встановлено). Після цього Фонд повідомлятиме про своє рішення відділення Фонду.
У разі звернення підприємства громадської організації інвалідів відділення Фонду протягом 3 робочих днів після отримання погодження з Фонду (центральний апарат) надсилатиме відповідні документи облдержадміністраціям (на сьогодні строки не встановлено).
Скоротиться з 10 до 3 робочих днів строк:
- інформування відділенням Фонду підприємства громадської організації інвалідів про результати розгляду його заяви та надсилання копії відповідного рішення Мінсоцполітики про доцільність надання державної допомоги;
- надсилання відділенням Фонду копії підписаного договору про надання державної допомоги до Фонду та Мінсоцполітики, а також інформування про це облдержадміністрації.
Як зазначено в пояснювальній записці до проекту наказу, його реалізація матиме позитивний вплив:
- підвищиться рівень щодо якісного відпрацювання документів шляхом встановлення реальних строків їх розгляду та в окремих випадках їх зменшення для отримання підприємствами державної допомоги з боку Фонду;
- збільшиться кількість новостворених робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів;
- забезпечуватиметься збереження існуючих робочих місць, де працюють особи з інвалідністю.
Підготувала Ольга Савченко,
редактор-експерт «Експертус Кадри»
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.