Алгоритми організації роботи під час карантину
На період карантину більшість роботодавців змушені внести зміни у свій порядок роботи. Один із варіантів — простій.
На думку фахівців Держпраці наказ має містити:
- причини, які призвели до простою;
- тривалість простою (якщо можливо);
- перелік працівників, до яких застосовується простій. Не обов’язково оголошувати простій для всіх, можна відправити певні структурні підрозділи чи окремих працівників;
- порядок оплати простою;
- необхідність присутності або відсутності працівника на роботі.
⇛ Наказ про простій під час карантину ⇚
Не забувайте ознайомити з наказом про простій усіх працівників, яких він стосується. Це теж настанова від Держпраці.
Дізнайтеся, як ознайомити з наказом, якщо відділ кадрів чи працівник працює дистанційно під час карантину
Якщо можете перевести працівників на час простою на іншу роботу, робіть це за їхньою згодою . Так дотримаєте статті 113 КЗпП.
Відомості про тимчасове переведення на іншу роботу, пов’язане з простоєм на підприємстві, в трудову книжку працівника не заносять.
За інформацією ГУ Держпраці у Луганській області