☝ У працівника дві трудові. Як діяти кадровику
Нормативні акти поки що не зобов’язують передавати скани трудових книжок до ПФУ, утім, фахівці Фонду подекуди просять роботодавців це робити.
Якщо йдете назустріч фахівцям ПФУ, дотримайте вимог до сканкопій трудових. ПФУ озвучив їх на офіційному сайті.
Пенсійний фонд України проводить масштабну роботу щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі. На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює дистанційний онлайн-сервіс — «Електронна трудова книжка» та створено функцію «Надання скан-копій трудової книжки».
Скористатись нею можуть як застраховані особи, так і роботодавці. Відскановану трудову книжку можуть подати:
- працівник через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду;
- роботодавець через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду.
Скан-копії повинні відповідати таким технічним вимогам:
- Скан-копія повинна бути кольорова;
- Необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
- Скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні —300 dpi);
- Формат зображення має бути jpg. або pdf.;
- Розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.
ПФУ наголошує, що паперова трудова книжка повинна бути оформлена відповідно вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 №58. Тому перш ніж сканувати трудові книжки, проведіть аудит.
шеф-редактор журналу «Кадровик-01», експертно-правової системи Експертус Кадри