ТОП-10 правил поведінки на робочих місцях під час карантину

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Кабмін продовжив дію адаптивного карантину до 31.07.2020 року. Наразі кількість нових випадків захворювання на COVID-19 встановлює антирекорди в Україні. Держпраці наголошує працівникам на необхідності дотримуватись санітарно-гігієнічних та санітарно-протиепідемічних норм на робочих місцях.

ТОП-10 правил поведінки на робочих місцях під час карантину

Наказ про продовження дистанційної роботи

Карантин — це адміністративні та медико-санітарні заходи, що застосовують для запобігання поширенню особливо небезпечної інфекційної хвороби (ст. 1 Закону України від 06.04.2000 №1645- III «Про захист населення від інфекційних хвороб»). Карантин встановлюють на період, необхідний для ліквідації інфекційної хвороби. На цей період можуть змінюватися режими та умови роботи. Наразі постановою від 17.06.2020 № 500 Уряд продовжив карантин до 31.07.2020 року та рекомендував роботодавцям ввести, де це можливо:

  • гнучкий режим робочого часу й передбачити різний час початку і закінчення роботи для різних категорій працівників;
  • дистанційну (надомну) роботу.

ГУ Держпраці у Луганській області нагадує, що основними принципами профілактики інфекційних хвороб є дотримання громадянами санітарно-гігієнічних та санітарно-протиепідемічних правил і норм.

Основні поради щодо поведінки у період карантину на робочих місцях:

1. Верхній одяг зберігайте в окремій закритій шафі, яка використовується тільки для верхнього одягу;

2. Перед початком роботи ретельно помийте руки з милом, потім обробляйте їх спиртовмісним розчином або антисептиком. На сьогодні це обов’язкова процедура в разі будь – яких контактів із потенційно забрудненими об’єктами. Особливу увагу приділіть нігтям, там накопичується найбільше бруду;

3. У разі частого користування антисептиком, застосовуйте крем для рук, щоб уникнути підсушування та утворення тріщин шкіри через які можливе інфікування вірусом COVID – 19;

4. Робоче місце, стіл клавіатуру, відкриті полиці, інші поверхні обробляйте разовою серветкою з дезінфікуючим засобом на початку роботи та в кінці робочого дня;

5. Провітрюйте приміщення кожні 2 – 3 години;

6. Обмежте спілкування з колегами, робочі місця яких знаходяться в інших приміщеннях, виробничі питання вирішувати через дистанційно;

7. Зберігайте соціальну дистанцію 1-1,5 м;

8. Відвідуючи місця загального користування одягайте маску;

Як вберегтися від шкірних хвороб, що спричиняє захисна маска

9. Правильно користуйтеся маскою. Знімайте її не доторкаючись до зовнішньої поверхні. Користуватися не більше 2 – 3 годин. Утилізуйте маску в закриті ємності.

10. Для проведення дезінфекції користуйтесь засобами, дозволеними на Україні, які забезпечують ефективне знезараження щодо вірусної інфекції.

Обов’язково дотримуйтесь інструкції щодо кожного дезінфекційного засобу, в тому числі щодо отримання його ефективної концентрації та експозиції (дотримання часу перебування на оброблюваній поверхні).

Зверніть увагу, що антисептики для обробки шкіри рук — це спиртовмісні препарати зі вмістом спирту вище 60%, діючі речовини — етиловий, ізопропіловий спирт чи їх комбінації, які мають пролонгований термін дії та певний час захищають шкіру рук від хвороботворних механізмів. Антисептики для обробки шкіри рук з мінімальним терміном експозиції (термін дії від 30 секунд до 2 хвилин).

Для знезараження поверхонь меблів, обладнання обирайте такі засоби, які забезпечували б якісну дезінфекцію при невисокій концентрації розчину, не мали неприємного запаху, не псували майно.

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
123

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
233

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
253

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15049

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10320

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді