З 04.10.2015 вступають в дію зміни до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до яких дозвільні центри ліквідуються, а адміністративні послуги з питань видачі документів дозвільного характеру надаватимуться через адміністратора центру надання адміністративних послуг. На що сподіватися державним адміністраторам, — можна дізнатися з листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.07.2015 № 2522-06/24221-03
З 04.10.2015 вступають в дію зміни до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до яких дозвільні центри ліквідуються, а адміністративні послуги з питань видачі документів дозвільного характеру надаватимуться через адміністратора центру надання адміністративних послуг. На що сподіватися державним адміністраторам, — можна дізнатися з листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.07.2015 № 2522-06/24221-03.
Правові засади створення та функціонування центрів надання адміністративних послуг (далі — центр) визначено Законом України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI (далі — Закон).
Адміністративні послуги надаються в означених центрах через адміністратора шляхом його взаємодії з відповідними суб’єктами надання адміністративних послуг,
Відповідно до статті 13 Закону адміністратор є посадовою особою органу, що утворив центр, а саме, органу місцевого самоврядування або місцевої державної адміністрації.
Законом встановлено, що кількість адміністраторів центру визначається органом, який прийняв рішення про його утворення.
Ураховуючи важливість здійснення реформ в сфері надання адміністративних послуг, розбудови системи центрів надання таких послуг, а також зважаючи на численні звернення місцевих держадміністрацій та органів місцевого самоврядування щодо проблемних питань, які трапляються під час функціонування центрів та забезпечення їх персоналом, Мінекономрозвитку пропонується при прийнятті рішення щодо ліквідації дозвільних центрів передбачити можливість внесення змін до штатного розпису відповідного структурного підрозділу (виконавчого органу) та відповідно збільшити чисельність посад адміністраторів центрів за рахунок вивільнених посад державних адміністраторів.
Підготувала Ольга Савченко,
редактор-експерт «Експертус Кадри»
Штучний інтелект — результат розвитку технологій, що знайшов свій відбиток у всіх сферах нашого життя. Як можна використати штучний інтелект в кадровій роботі — читайте у статті.
У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім'ї. Його доволі часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
Якщо ваше підприємство належить до тих, що стрімко розвиваються, ви плануєте створювати нові підрозділи, філіали, добирати нових працівників, варто знати: це — додатковий оберемок кадрових справ. В нагоді стане зручний сервіс — «Калькулятор кількості кадровиків». Він зекономить ваш час на розрахунках і дасть змогу ліпше підготуватися до розмови з керівником про нагальну потребу прийняти на роботу ще одного працівника відділу кадрів.
У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.