З 04.10.2015 вступають в дію зміни до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до яких дозвільні центри ліквідуються, а адміністративні послуги з питань видачі документів дозвільного характеру надаватимуться через адміністратора центру надання адміністративних послуг. На що сподіватися державним адміністраторам, — можна дізнатися з листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.07.2015 № 2522-06/24221-03
З 04.10.2015 вступають в дію зміни до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до яких дозвільні центри ліквідуються, а адміністративні послуги з питань видачі документів дозвільного характеру надаватимуться через адміністратора центру надання адміністративних послуг. На що сподіватися державним адміністраторам, — можна дізнатися з листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.07.2015 № 2522-06/24221-03.
Правові засади створення та функціонування центрів надання адміністративних послуг (далі — центр) визначено Законом України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI (далі — Закон).
Адміністративні послуги надаються в означених центрах через адміністратора шляхом його взаємодії з відповідними суб’єктами надання адміністративних послуг,
Відповідно до статті 13 Закону адміністратор є посадовою особою органу, що утворив центр, а саме, органу місцевого самоврядування або місцевої державної адміністрації.
Законом встановлено, що кількість адміністраторів центру визначається органом, який прийняв рішення про його утворення.
Ураховуючи важливість здійснення реформ в сфері надання адміністративних послуг, розбудови системи центрів надання таких послуг, а також зважаючи на численні звернення місцевих держадміністрацій та органів місцевого самоврядування щодо проблемних питань, які трапляються під час функціонування центрів та забезпечення їх персоналом, Мінекономрозвитку пропонується при прийнятті рішення щодо ліквідації дозвільних центрів передбачити можливість внесення змін до штатного розпису відповідного структурного підрозділу (виконавчого органу) та відповідно збільшити чисельність посад адміністраторів центрів за рахунок вивільнених посад державних адміністраторів.
Підготувала Ольга Савченко,
редактор-експерт «Експертус Кадри»
Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.