Аудит трудових книжок перед скануванням: з чого почати
Наразі на порталі ПФУ функціонує Кабінет страхувальника (роботодавця). Через Кабінет можна оперативно отримати інформацію для забезпечення соціальних прав працівників, а саме:
- дані для обрахунку листків тимчасової непрацездатності,
- відомості про страховий стаж та розмір заробітної плати.
Також у Кабінеті містяться дані звітності зі сплати ЄСВ. Ви може бачити зауваження до своїх звітів та рекомендації щодо усунення невідповідностей.
У майбутньому на вебпорталі ПФУ з’явиться — Електронний реєстр листків непрацездатності.
Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, що формуватиметься та присвоюватиметься автоматично.
Увага! Електронні лікарняні стартували в тестовому режимі
З’явиться можливість зазначити параметри пошуку переліку листків непрацездатності. За його результатами надаватиметься інформація по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:
- номер;
- дата відкриття;
- дата закриття;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків застрахованої особи;
- прізвище, ім‘я, по батькові застрахованої особи.
Крім того через пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки» є можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності.
Для працівників вебпортал е-послуг Пенсійного фонду — це можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, не відриваючись від монітора персонального комп’ютера.
За інформацією ГУ ПФУ у Херсонській області