Переваги онлайн сервісів ПФУ для кадровика, роботодавця й бухгалтера

Все більше роботодавців користуються дистанційними послугами Пенсійного фонду. Як полегшити свою роботу завдяки сучасним технологіям?

Переваги онлайн сервісів ПФУ для кадровика, роботодавця й бухгалтера

Аудит трудових книжок перед скануванням: з чого почати

Наразі на порталі ПФУ функціонує Кабінет страхувальника (роботодавця). Через Кабінет можна оперативно отримати інформацію для забезпечення соціальних прав працівників, а саме:

  • дані для обрахунку листків тимчасової непрацездатності,
  • відомості про страховий стаж та розмір заробітної плати.

Також у Кабінеті містяться дані звітності зі сплати ЄСВ. Ви може бачити зауваження до своїх звітів та рекомендації щодо усунення невідповідностей.

У майбутньому на вебпорталі ПФУ з’явиться — Електронний реєстр листків непрацездатності.

Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, що формуватиметься та присвоюватиметься автоматично.

Увага! Електронні лікарняні стартували в тестовому режимі

З’явиться можливість зазначити параметри пошуку переліку листків непрацездатності. За його результатами надаватиметься інформація по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:

  • номер;
  • дата відкриття;
  • дата закриття;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків застрахованої особи;
  • прізвище, ім‘я, по батькові застрахованої особи.

Крім того через пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки» є можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності.

Для працівників вебпортал е-послуг Пенсійного фонду — це можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, не відриваючись від монітора персонального комп’ютера.

За інформацією ГУ ПФУ у Херсонській області

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо діловодний 2024-й та розпочинаємо 2025-й: шість невідкладних справ

Завершення діловодного року — це завжди звітність, журнали з діловодства та перевірка ведення документообігу протягом року. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів завжди викликають низку питань: які загальні правила ведення діловодства, як має бути влаштована організація діловодства на підприємстві, де знайти реєстраційні форми діловода? Наші експерти підготували відповіді на ці та інші питання про ведення діловодства на підприємстві.
5491

Подання до ТЦК та СП списку громадян, що підлягають приписці до призовних дільниць: порядок та зразок

Щороку до 1 грудня усі підприємства зобов’язані подавати до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК та СП) списки працівників, які підлягають приписці до призовних дільниць. Кого включати в такий список та інші вимоги до подання, — читайте у статті.
41191

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
19231

Запис в трудову книжку про прийняття на роботу

Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі (ч. 3 ст. 48 КЗпП).
96929

Щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці: кому та за яких умов надається

Гарантовані 24 дні відпочинку на рік — не межа. Окрім щорічної основної відпустки, деяким працівникам встановлюються щорічні додаткові відпустки, зокрема — додаткова відпустка за особливий характер праці. Які працівники можуть претендувати на неї та скільки додатково відпочивати, — детально у статті.
26041

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді