Переваги онлайн сервісів ПФУ для кадровика, роботодавця й бухгалтера

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Все більше роботодавців користуються дистанційними послугами Пенсійного фонду. Як полегшити свою роботу завдяки сучасним технологіям?

Переваги онлайн сервісів ПФУ для кадровика, роботодавця й бухгалтера

Аудит трудових книжок перед скануванням: з чого почати

Наразі на порталі ПФУ функціонує Кабінет страхувальника (роботодавця). Через Кабінет можна оперативно отримати інформацію для забезпечення соціальних прав працівників, а саме:

  • дані для обрахунку листків тимчасової непрацездатності,
  • відомості про страховий стаж та розмір заробітної плати.

Також у Кабінеті містяться дані звітності зі сплати ЄСВ. Ви може бачити зауваження до своїх звітів та рекомендації щодо усунення невідповідностей.

У майбутньому на вебпорталі ПФУ з’явиться — Електронний реєстр листків непрацездатності.

Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, що формуватиметься та присвоюватиметься автоматично.

Увага! Електронні лікарняні стартували в тестовому режимі

З’явиться можливість зазначити параметри пошуку переліку листків непрацездатності. За його результатами надаватиметься інформація по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:

  • номер;
  • дата відкриття;
  • дата закриття;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків застрахованої особи;
  • прізвище, ім‘я, по батькові застрахованої особи.

Крім того через пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки» є можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності.

Для працівників вебпортал е-послуг Пенсійного фонду — це можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, не відриваючись від монітора персонального комп’ютера.

За інформацією ГУ ПФУ у Херсонській області

додаток

Робота неповнолітніх: правові норми, обмеження та практичні аспекти оформлення

Статті за темою

Усі статті за темою

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
459918

Наказ про призначення уповноваженої особи

Існує декілька способів призначити уповноважену особу із закупівель. Якщо на вашому підприємстві вирішили доручити додаткові обов’язки уповноваженої особи із закупівель штатному працівнику або доручити виконувати функції Уповноваженого за суміщенням, стануть у пригоді зразки відповідних наказів за ДСТУ 4163:2020. Скачайте їх зі статті
49727

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді