Все більше роботодавців користуються дистанційними послугами Пенсійного фонду. Як полегшити свою роботу завдяки сучасним технологіям?

Аудит трудових книжок перед скануванням: з чого почати
Наразі на порталі ПФУ функціонує Кабінет страхувальника (роботодавця). Через Кабінет можна оперативно отримати інформацію для забезпечення соціальних прав працівників, а саме:
- дані для обрахунку листків тимчасової непрацездатності,
- відомості про страховий стаж та розмір заробітної плати.
Також у Кабінеті містяться дані звітності зі сплати ЄСВ. Ви може бачити зауваження до своїх звітів та рекомендації щодо усунення невідповідностей.
У майбутньому на вебпорталі ПФУ з’явиться — Електронний реєстр листків непрацездатності.
Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, що формуватиметься та присвоюватиметься автоматично.
Увага! Електронні лікарняні стартували в тестовому режимі
З’явиться можливість зазначити параметри пошуку переліку листків непрацездатності. За його результатами надаватиметься інформація по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:
- номер;
- дата відкриття;
- дата закриття;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків застрахованої особи;
- прізвище, ім‘я, по батькові застрахованої особи.
Крім того через пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки» є можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності.
Для працівників вебпортал е-послуг Пенсійного фонду — це можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, не відриваючись від монітора персонального комп’ютера.
За інформацією ГУ ПФУ у Херсонській області
Щоб не наразитися на небезпеку та не отримати зауважень від інспекторів праці, обов`язково ознайомлюйте працівників із графіком відпусток під підпис
Працівник має право укладати трудовий договір як і в одній, так і в декількох установах, організаціях одночасно. Таке право передбачає частина 2 статті 21 КЗпП. Тому працівник, окрім основного трудового договору, має можливість укласи і трудовий договір про роботу за сумісництвом.
Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
Національний класифікатор України «Класифікатор професій» призначений для застосування всіма роботодавцями під час підготовки штатного розпису чи для запису про роботу у трудові книжки працівників. У статті ви знайдете відповідь на такі питання: як працювати з Класифікатором професій та здійснювати пошук по класифікатору професій, для чого необхідний діючий Класифікатор професій, як працює класифікатор професій «пошук по назві»?
Втрата близької людини завжди є великим потрясінням для родини. У цей складний час держава, соціальні фонди та роботодавці надають фінансову підтримку у вигляді допомоги на поховання. Як оформлюється допомога на поховання працівника? Чи реалізовується на практиці допомога на поховання в Україні? Як виглядає зразок заяви на матеріальну допомогу на поховання? Відповіді на ці питання та усі нюанси, що тягне за собою грошова допомога на поховання — у статті